Naime, riječ je o članku koji se bavi specifičnim stilom odgoja (tzv. "zbližavajuće" ili povezujuće roditeljstvo) koji se bazira na tri temeljna načela: produženo dojenje, zajedničko spavanje i neprestano nošenje djeteta.
"Za mene, poanta ove naslovnice je privlačenje pažnje", rekao je urednik Rick Stengal. Svi će se složiti da su privlačenju pažnje uspjeli, ali neki tvrde da je provokacija ipak otišla predaleko.
Jeff Bercovici iz Forbesa tvrdi da bi im se ovakav način poslovanja mogao obiti o glavu jer mnogi trgovački lanci, poput Walmarta i Targeta, na svojim policama neće dopustiti ovako provokativnu naslovnicu. Štoviše, vrlo će je vjerojatno prekriti.
Jessica Wakeman iz The Friskya pak tvrdi da je naslovnica kontraproduktivna jer povezujuće roditeljstvo kompleksna je i kontroverzna tema kojoj treba pristupiti pažljivije. Ovakav pristup privući će najgore reakcije i one koji u temu nisu upućeni, natjerati na ishitrene zaključke.