"MORA da je grozno biti homofob. Konstantno provoditi vrijeme pitajući se što sad gay ljudi rade sa svojim genitalijama. Vidjeti njihove spolne organe u svojim mislima, opet i opet, u krupnom planu i visokoj definiciji. Hrabro se odlučiti na masturbaciju kako bi odagnali te slike iz svoje glave, ali one ne odlaze. Zauvijek su ukopane u vaš mozak. Svaki puta kada zatvorite svoje oči, imaginarni penis imaginarnog homoseksualca izranja iz tmine i zaigrano se njiše u vašem smjeru, osjećajući vašu nelagodu. Smijući se, rugajući se, čak i migajući. Kako se samo usuđuju, taj čovjek i taj penis. Kako se usuđuju to vam raditi", napisao je Charlie Brooker iz Guardiana u uvodu svog komentara o neslućenim granicama do kojih seže antigay propaganda dežurnih američkih moralista.
Likovi u Star Wars igrici odsad mogu biti gayevi, lezbijke, biseksualci i transrodne osobe
Međutim, ponekad se čin osuđivanja homoseksualaca u stvarnom svijetu preklapa s imaginarnim svijetom. Tako se kompanija Electronic Arts, koja proizvodi video igre, posljednjih tjedana našla zasuta hrpom kritičkih pisama "od strane idiota", kako ih titulira Brooker, koji su se našli uvrijeđeni odlukom kompanije da igračima svoje Star Wars igre omogući da likove deklariraju kao homoseksualne.
"Djeci i tinejdžerima, koji nikad nisu mislili drugačije nego heteroseksualno, sada se nudi mogućnost da postanu lezbijke, homoseksualci, biseksualci ili transrodne osobe. Čak i ako se odluče biti heteroseksualni, ipak će u igri biti prisiljeni na interakciju s gay likovima koje su odabrali drugi igrači", stoji u dužebrižničkom vapaju "Floridskog obiteljskog saveza. Da, mogućnost osobnog izbora i suradnja su zaista dvije opasne i odbojne prijetnje za omladinu.
Ista organizacija je u apelu kompaniji kazala kako "u Star Wars filmovima nije bilo nikakvih LGTB likova", pa ne vide potrebu za tim u igrici.
Ako Star Wars nije gay, onda ništa nije gay
"Ne znam kakvu su čudnu modificiranu verziju Star Warsa oni gledali, ali ja sam gledao originalni film kad sam imao šest godina i već onda mi je bilo jasno kako je C3PO gay. A što reći za Lukea Skywalkera? Osim što je nakratko poljubio vlastitu sestru, nadalje nije pokazivao baš nikakav interes za žene. Prvi film je suptilna gay alegorija u kojoj se Luke zaljubljuje u Aleca Guinnessa i postepeno 'izlazi iz ormara' kao Jedi. Čak i finalna scena pršti simbolizmom: nakon što je penetrirao u usjek Death Stara u svojoj falusoidnoj letjelici, Luke zatvara oči, prepušta se svojim najosnovnijim instinktima i trijumfalno ispaljuje 'sjeme' svog X-Winga u anusoidni otvor, uzrokujući orgazmičku erupciju koja zauvijek mijenja njegov svijet. Star Wars bi mogli biti više gay samo da su na Millennium Falcon montirali velike brkove", piše Brooker.
Brooker objašnjava kako je antigay propaganda dežurnih dušobrižnika nategnuta u svakom pogledu, a posebno u tom da se oni zapravo raspravljaju s video igricama. Konkretni Star Wars naslov oko kojeg se digla halabuka je MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) s preko milijun igrača - stvarnih ljudi koji u realnom vremenu komuniciraju jedni s drugim preko svojih likova. Statistike sugeriraju kako su neki od tih ljudi gay. Najmanje što proizvođač može napraviti jest omogućiti im da se njihova seksualna orijentacija reflektira i na likovima koje izabiru, smatra Brooker.
Seksualne eskapade u svemiru
Samo što Star Wars nije jedina EA-eva igrica s eklatantnim gay konotacijama. Još jedna njihova svemirska avantura, Mass Effect 3, također sadrži čitav spektar potencijalnih ljubavnih interesa glavnog lika. Prijašnji Mass Effect naslovi igračima su omogućavali da igraju kao žene i, ajme meni, zavode druge žene. Brooker navodi kako je najnovija verzija igre prva koja igračima omogućuje da igraju kao muškarci koji s nogu obaraju druge muškarce. "Ukoliko odigrate svoje karte kako treba, odnosno iz mora dijalog opcija izaberete prave rečenice, nakon brojnih sati igranja bit ćete nagrađeni kratkom, ali sočnom ljubavnom scenom koja uključuje dvojicu obnaženih muškaraca koji se ljube i maze u krevetu."
Brooker navodi kako su se mnogi igrači žestoko žalili na svršetak Mass Effecta 3, i to ne zbog potencijalne homoseksualne ljubavi, nego zato što su dijalog smatrali nedovoljno stimulativnim. Navodno nijedan potencijalni završetak nije bio dovoljno sretan i zadovoljavajuć. Dapače, toliko su se žalili da je EA brzo izdao dodatan završetak kako bi igrači imali osjećaj da su "stvari sjele na svoje mjesto".
U bespućima interneta, svi mi igramo neke likove
Prema mišljenju Charlieja Brookera, to je istovremeno otužno i simpatično. S jedne strane to pokazuje da su igrači razmažena "derišta" s nevjerojatnim osjećajem za zadovoljštinu, jer je jedna stvar biti razočaran krajem priče, a potpuna druga zahtijevati od autora da sjednu za stol i napišu vam novi kraj jer vi trebate "da stvari sjednu na svoje mjesto". S druge strane, to pokazuje da igrači ponekad unose toliko sebe u likove koje kontroliraju, da za te likove mare više nego njihovi autori.
Mnogi će podrugljivo ostavljati komentare kako je riječ o ljudima bez života i otužnim vucibatinama, nesvjesni da na taj način i sami igraju lik u ultimativnom MMORPG-u zvanom internet. Avatar i nadimak pod kojim su se prijavili samo svjedoče o tome.
Nema smisla o evoluciji video igara govoriti onima koji ne vjeruju ni u običnu evoluciju
"Mogućnost igrača da svoje likove deklariraju kao homoseksualne nije, kao što to antigay kampanje tvrde, neka izopačena novotarija, već neizbježna posljedica fascinantne evolucije video igara. Iako baš i nema svrhe to njima ići objašnjavati, jer oni ne vjeruju u evoluciju. A ionako vas ne bi čuli od zastrašujuće grmljavine pomahnitalih penisa koji zauvijek vrište unutar njihovih glava", zaključuje Brooker.