Nisu znali što ih čeka nakon što su pritisnuli "Va Va Voom"

Screenshot: YouTube

 

RENAULT je predstavio dvije reklame za Clio koja će sigurno izazvati mnoge reakcije.

 

U reklami dvojica mušaraca dolaze napraviti test vožnju novog Clia, no u vožnji im prodavač pokazuje gumb na konzoli, označen sa Va Va Voom. Nitko ne zna što to znači i ne sumnjajući ništa, pritisnu gumb. 

 

Odmah se pojavljuje stereotipna scena Pariza, s Eiffelovim tornjem i zaljubljenim parom, no ubrzo dolaze i zgodne djevojke u oskudnim kostimima koji podsjećaju na one koje koriste kankan plesačice.

 

 

No, prije nego što se požalite na seksizam, i dame su dobile svoju veziju reklame u kojoj se umjesto plesačica pojavljuju nabildani frajeri. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.