Foto: Mashable
AMERIKANCI mjesečno pogledaju 38 milijardi videa, a u većini slučajeva radi se o Harlem Shakeu ili mačkama.
No, Vimeo tvrdi da je njihov sadržaj ipak malo drugačiji i kreativniji.
Stranicu su 2004. osnovali filmski redatelji koji su željeli jednostavnu platformu za izradu videa. Ubrzo su se i ostali filmaši skupili i Vimeo je ubrzo stekao reputaciju kanala s kvalitetnim sadržajem.
Iako možda nije velik i popularan kao YouTube, Vimeovi korisnici (njih 120 milijuna) su više povezani, piše Mashable. Zajedno gledaju dugometražne filmove, komentiraju ih i stvaraju nove.
Kako broj korisnika raste svakog dana, teško je odabrati najbolje od najboljeg, sadržaj koji će se dopasti svima.
Zato je tu Sam Morill, a njegov zadatak je cijeli dan sjediti za računalom i gledati filmiće. Zvuči savršeno?
"Moj posao se sastoji od otkrivanja i promoviranja dobrih videa na našoj stranici, kao i održavanje veze između ljudi koji su napravili video i stranice", kaže. "Volim reći da je to kao kušač slatkiša i jako sam sretan zbog toga."
No, nije sve tako idilično: "Najgore je to što svaki dan trebate podići letvicu još više. Dnevno se na stranici pojave tisuće dobrih videa, a ja moram od njih izabrati pet najboljih."
Ipak, kaže da i sama organizacijska kultura utječe na njegov posao: "Ovdje sam već neko vrijeme i vidio sam kako je tvrtka narasla od 17 zaposlenika do njih 100 koliko ih ima danas. Družimo se i van posla, kampiramo zajedno… Jedino tako možemo ostati normalni", završava.