Foto: Press
NAJBOLJI slovenski brand, najbolja vokalna skupina, najviše prodanih ulaznica i jedini koji su rasprodali dva koncerta u dvorani Stožice u Ljubljani, sve to su Perpetuum Jazzile.
40 milijuna ljudi pogledalo je spotove ove pjevačke senzacije na YouTubeu. Obradu pjesme "Africa" slavnog benda Toto vidjelo je 16 milijuna ljudi, a način izvedbe pohvalio je i sam tvorac pjesme David Paich.
"Perpetuum Jazzile i zagrebačka publika već se dobro poznaju i sigurni smo u još jedan odličan koncert u Lisinskom. Atmosferu na dosadašnjim koncertima u Zagrebu opisali bismo kao vokalnu ekstazu nas i publike. Jedva čekamo ponovni koncert na kojem ćemo predstaviti naše najnovije obrade i pjesme koje do sada nismo izvodili u Zagrebu. Vidimo se u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, 17.ožujka", poručuje raspjevana ekipa.
Ne propustite biti dijelom glazbene senzacije i dođite u Lisinski 17. ožujka u 20 sati. Perpetuum Jazzile čekaju na vas kako bi i ovaj put u Zagrebu doživjeli vokalnu ekstazu. Ulaznice za koncert možete kupiti na blagajni Lisinskog ili online na www.ulaznice.hr.