Potpuno gole na lijesovima: Ovako se radi prava reklama koja podiže prašinu

Foto: Peter Falencik

POLJAK ZBIGNIEW LINDNER prošle se godine našao na meti katoličke Crkve zbog promotivnog kalendara koji je "vrijeđao vjeru".

Naime, on već godinama reklamira svoje proizvode, luskuzne lijesove, metodom koja se pokazala uspješnom za gotovo sve - golotinjom. Atraktivne ljepotice skidale su se, dosad do neke mjere, pokraj i na Lindner lijesovima, a sve pred objektivom Petera Falencika.

U ovogodišnjem izdanju kalendara djevojke su ipak bile donekle pokrivene oskudnim krpicama, no Falencik ih je za izdanje 2014. godine potpuno skinuo. Kako se Crkva uvrijedila već prošle godine zbog tog suptilnijeg izdanja, pitanje je kako će izgledati njen odgovor na ovaj, još provokativniji editorijal.

Crkveni su oci branili dignitet smrti riječima "ljudsku smrt treba poštivati i ne je povezivati sa seksom", no Lindner odgovara: "To nije religijski simbol. To je proizvod. Zašto je ljude strah lijesova, a ne poslovnih odijela, kozmetičkih preparata ili nakita?", piše New York Daily News.

Lindner navodno mjesečno izrađuje 11 tisuća lijesova, što znači da mu i prodaja ide vrlo uspješno, a vjerojatno su tome pripomogli i golišavi kalendari zbog kojih je tvrtka zapravo i postala popularna u medijima, a sav novac koji tvrtka zaradi od prodaje kalendara, 50 dolara po komadu, odlazi u humanitarne svrhe.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.