Foto: Facebook/Verge
PRIJE gotovo točno godinu dana Facebook je predstavio viziju News Feeda za budućnost.
Proveli su mjesece dovodeći taj novi dizajn do savršenstva, a samo malom dijelu od milijarde Facebook korisnika omogućeno je da ga koriste. Testna skupina nije bila zadovoljna i sve je otkazano. Pa je za novi dizajn Facebook odlučio sve vratiti na početak, piše Verge.
Ovog četvrtka tako je otkriven najnoviji dizajn News Feeda koji je napravljen na temelju propalog osnovnog modela redizajna od prije godine dana. Nova početna stranica Facebooka pritom izgleda kao News Feed na mobitelu, pročišćeno, s velikim fotografijama i novim ikonicama, novim fontovima i oznakama, a u potpunosti se odustalo od ideje da se vaš News Feed pretvori u digitalne novine pa su uklonjeni meniji na spuštanje, ali i filteri koji su trebali prikazivati samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara.
Prošlogodišnji je dizajn bio prezbunjujuć za korisnike, poručio je Facebookov dizajner Greg Mara i dodao da bi novi News Feed svim korisnicima trebao biti aktiviran unutar idućih nekoliko tjedana, tako da ćemo se u sve detalje uskoro uvjeriti sami, a Mara se kune da nećemo morati "ništa ponovo učiti".