Ali, istraživači koju su pregledavali sadržaje poslane pošte otkrili su da se čak 15 posto napisanog sadržaja odnosi na kolege, javlja Telegraph.
Stručnjaci s Instituta za tehnologiju u Georgiji izvijestili su da su mailovi "tračerskog" sadržaja bili konstanta, a više su ogovarali oni niže pozicionirani u hijerarhiji tvrtke. Također, "negativan" je trač bio gotovo tri puta učestaliji od "pozitivnog".
Jedan od profesora s Instituta, Eric Gilbert, izjavio je: "Kad spomenete trač, ljudi odmah pomisle na njegove negativne strane, ali to je ustvari vrlo bitan oblik komunikacije. Čak i najmanja informacija poput: 'Eric je rekao da će kasniti na sastanak', korisna je jer nakon nekoliko sličnih poruka može se doći do zaključka da je Eric osoba koja kasni. Zbog ogovaranja imamo informacije o ljudima".
Gilbert je objasnio i da je način komunikacije u Enronu vrlo lako primijeniti i na ostale korporacije: "Bez obzira na neslavan kraj tvrtke, sumnjam da su se zaposlenici jedni prema drugima ponašali drukčije no što je to u drugim tvrtkama. Direktori su ti koji su Enron odveli u propast, prosječni zaposlenici nisu imali informacije o tome. Oni su samo radili svoj posao kao i zaposlenici u drugim tvrtkama".