Foto: Shutterstock
VEZE i preporuke danas nisu dovoljne, mnogi poslodavci žele napraviti puno detaljniju provjeru svog potencijalnog zaposlenika, a u tome im je najveći saveznik internet.
Ovdje se radi o već poznatoj činjenici: Vaš potencijalni poslodavac će vas "provjeriti" preko Googlea, prije nego što vas uopće nazove i pozove na razgovor za posao, tvrdi Mashable.
A što bolje govori o vama nego profil na društvenoj mreži?
Promijenite način na koji se predstavljate na internetu
Pravi sadržaj je bitan na društvenim mrežama, no najbitnije je kako se predstavljate. Na primjer, ako stavite neki sadržaj bez vlastitog mišljenja, poslodavac ne može saznati što zapravo mislite o tome. Neće vidjeti vašu mogućnost kritičkog razmišljanja niti stručnost u tom području. Isto tako, ako nikada ne pišete na Twitteru ili imate prazan profil na LinkedInu, potencijalni poslodavac neće moći vidjeti kakav ste tip kandidata, što će automatski otvoriti vrata vašim konkurentima.
Ako tvrtka ima snažan identitet i korporativnu kulturu, ubacite malo osobnosti na svoj profil na društvenim mrežama, no potrudite se da je sadržaj vjerodostojan.
Čega se trebate riješiti
Stare slike gdje ste mrtvi pijani ili kontroverzni statusi se neće svidjeti svakome (pogotovo ne poslodavcu), a izbjegavajte i napadanje ili ogorčene postove o starom poslu.
Iako uvijek trebate biti autentični sa svojim sadržajem, pripazite na to kako će ga drugi interpretirati. Na primjer, ako se u industriji pojavio neki novi trend ili praksa, zašto ne izraziti svoje mišljenje o tome? Ovo pokazuje ne samo da ste svjesni svijeta oko sebe već i da imate mišljenje ili da ste stručnjak u određenom polju.