Screenshot: YouTube
HRVATI koji su osmislili pametni kišobran koji ne možete izgubiti preko svoje su web stranice u manje od tri mjeseca rasprodali prvu seriju od tisuću komada. Kako doznajemo od Gorana Čandrlića,"Kisha" se prodavao u 27 zemalja i 105 gradova, a sada njegovi autori razmišljaju o širenju prodaje i pregovaraju s distributerima.
Osim toga, sedmeročlanom timu koji stoji iza ove ideje u planu su neke nadogradnje na "Kishu".
"Nakon što smo prodali prvu seriju, sada radimo neke nadogradnje. Radimo specifični čip koji će imati dodatne mogućnosti, ali i planiramo poboljšanje postojećeg modela te izradu malih modela kišobrana", ispričao nam je Čandrlić.
Tvrtku su osnovali u Velikoj Britaniji kako bi imali lakši pristup stranim tržištima, no Kisha je potpuno hrvatski proizvod koji nastaje u suradnji s tvornicom kišobrana iz Zaprešića.
"Trenutno zatvaramo financijsku konstrukciju s investitorom iz Velike Britanije. Do njega smo došli privatnim kontaktima, jedan od osnivača 'Kishe' živi tamo", pojasno je Čandrlić.
Iako su vjerovali u svoju ideju od prvog dana, i njih je iznenadio tako brz uspjeh.
"Znali smo da će tržište biti veliko i čini se da smo pogodili problem. Pojavile su slične stvari, no mi smo otpočetka gurali priču da želimo napraviti kvalitetan proizvod. Niti najmanje nas nije strah da će netko ukrasti našu ideju, jer su ljudi zasićeni lošim stvarima koje se mogu naći na tržištu i traže kvalitetan proizvod", uvjeren je jedan od autora Kishe.
Dodaje kako su na buri testirali "Kishu" i sami se iznenadili koliko je izdržljiv.