Foto: Google
GOOGLE Glass naočale se s nestrpljenjem iščekuju, no neki su ih već imali prilike dobiti, odnosno kupiti po cijeni od 1500 dolara.
Google je pokrenuo kampanju #ifihadglass gdje su korisnici morali opisati za što bi naočale koristili. Izbor je sveden na šest kandidata a ovo su njihove priče:
Sarah Hill radi u mreži ratnih veretana a naočale želi iskoristiti u bolnici, kako bi veterani Drugog svjetskog rata imali prilike vidjeti ratne spomenike prije nego što umru.
Hershel Taghap se bavi održavanjem društvenih mreža za restorane Tom Douglas a naočalama bi pokazao ljudima kako izgleda gužva u restoranu subotom navečer.
Shannon Rooney želi pokazati svojoj baki koja je rođena u Japanu kako izgleda njihova zemlja, bez da starica napusti kuću.
David Moriarty radi u bolnici i želi Glass primijeniti na pacijentima. Liječnici bi koristili naočale kako bi snimali podatke i slike te se više fokusirali na pacijente a manje na papirologiju.
Anthony Brown je čuvar u zoološkom vrtu i želi pokazati kako izgleda taj posao i druženje s pingvinima.
Max Wood namjerava poboljšati sigurnost i efikasnost vatrogacasa, tako bi pomoću naočala vatrogasci planirali rute, izbjegavali opasna područja i slično.