Screenshot: BuzzFeed
Narcisoidnost je jedan od razloga zašto su kvizovi odjednom postali toliko popularni, piše Mashable.
"Otkrili smo da ljudi žele riješiti još kvizova čim riješe jedan. Ljudi vole dijeliti stvari koje predstavljaju što oni jesu ili govore nešto o njima", kaže Melissa Roesenthal iz BuzzFeeda.
Naravno, i marketinški stručnjaci primijetili su njihovu popularnost koju su odlučili iskoristiti i tako su mnogi kvizovi dobili svoje sponzore.
"Kvizovi žive od dijeljenja. Tako putuju. Oni uspješni to su postali zbog ljudi koji ih dijele. Ljudi vole razgovarati o sebi i znati nešto o drugima. To je društveni trend, a ovi kvizovi su savršena prilika da se ljudi uspoređuju s drugima", kaže Jonah Berger, profesor marketinga na sveučilištu u Pennsylvaniji.
Kvizomanija je ulovila i poznate ljude. Rupert Murdoch nedavno je riješio kviz "Koji si milijarder tajkun" i u rezultatu dobio - sebe.