TRAM 11 je Thompson za one koji ne znaju pomusti krave, utjeha salonskih fašista kojima čavoglavski trobojni slavuj smeta samo zato što je "ljakse", muzika za Hrvate zavidne Srbima zbog Beogradskog sindikata, zakašnjeli pubertet nacionalno osviještenog dvojca sa starim hrvatskim imenima Nenad i Srđan, monotono rimovano osnaživanje mrkog kuišburaz/razbijemtekočkupi garda u kojem još samo otupjeli muzički kritičari mogu razabrati političku nekorektnost vrijednu divljenja.
Da im makneš desničarenje, ostala bi dosadna psovačina dvojca koji su po godinama blizu klimaksu, a po vrsti provokacije negdje oko puberteta. Ej, kažu "puši kurac" i tako jedno osamsto puta. Jako subverzivno, razrednica će im zvati roditelje. Ako ste odslušali ZGB, zajebavanje upokojenih Dječaka sa surovošću zagrebačke rap scene, sve će vam biti jasno. Ako niste, poslušajte, samo to vas može spasiti od dosade Trama 11.
Kritičari se brinu jer bi Hrvatine Srđan i Nenad mogli zaraditi poneku tužbu
Oh, mogli bi zaraditi poneku tužbu, opaža jedan kritičar, nakon što je kod Hrvatine Srđana i Hrvatine Nenada dijagnosticirao subverzivnu nekorektnost. To što se naziva političkom nekorektnošću zasad im je donijelo tek raskid ugovora s Menartom gdje, pak, kako vidimo, sjedi neka specifična vrsta tikvana kojima se prvo svidio uradak Srleta i Neše, da bi im sada, "pod pritiskom javnosti", raskidom suradnje osigurali savršenu reklamu.
Od izdavanja ovakvog albuma gluplje je samo odustajanje od suradnje. Ako su se anonimnom Menartovom headhunteru svidjele Srletove i Nešine rime, trebao je do kraja ostati uz svoj estetski odabir. Novija povijest nas uči kako represija od mnogog idiota stvara paćenika, a nacionalna patnja i autoviktimizacija naročito je popularna kod sljedbenika ideologije mile Srkiju i Neši.
Već su počela prenemaganja o povampirenju kulture brisanja, o tragedijama političke korektnosti, slobodi govora i tome slično. U redu, netko može misliti da je Jasenovac mit, kao što i Šešelj misli da je trebalo srušiti Vukovar ili kao što netko treći Zemlju smatra ravnom pločom. Svakakvih pomračenja ima, samo što ona nisu indikator slobode, nego patologije društva.
Srle i Naše politički su nekorektni koliko i Ministarstvo hrvatskih branitelja, udruge "proizašle" iz domovinskog rata, Vlado Košić i Damir Stojić, Davor Domazet Lošo, HDZ-ovci kad se ugase kamere, suverenisti i Domovinski pokret.
Takozvana politička nekorektnost garantira im druženje sa zastupnicima u parlamentu te s onim stasitim dečkom poznatom po prodaji droge prostitutki i televizijskoj emisiji, ona podilazi najtiražnijem desničarskom pjevaču spomenutom u prvoj rečenici. Ako su oni politički nekorektni, onda bi se sedamdesetdvogodišnjaka iz okolice Zadra pritvorenog zbog komentara na Facebooku o Andreju Plenkoviću moglo krstiti hrvatskim Julianom Assangeom.
Album Trama 11 je mračan, jednoličan, dosadan i svinjski
Mediji su već mnogo prebirali po Tramovu albumu. Zvuči mračno, depresivno i jednolično, a ono što ga čini svinjskim, spašava od dosade. Maknete li rime poput "nisam ti ja tata, ne glumi mi brata, ja sam braniteljski portal, a ti kurva s Faktografa", "ne vjeruješ, jebi se, u jami imam pretke, klečim pred Isusom u crnom dresu repke", "vjernici, ateisti, konzerve, komunisti, kad treba glasovat busom dođu teroristi", "žene s karijerom ljube kućne ljubimce. Urbana spika, psi se vodaju na uzici.
Nema djece, nikog nema na ulici", "kukavice šute, četnici su u gradu, ista govna, samo su obrijali bradu", "u modi je bit’ peder mudar i prepreden nevladin organizirani jednoumni kreten", "fali tebi vojska da te spremnog vrati doma... Tebi fali masti, kruha, zidarska iza uha, život nije cajka, hrpa govana bez sluha", uklonite li onaj niz: "Na čelu ti petokraka, u oku dugine boje, u koliko si udruga što milijardu kuna broje? Puši kurac malo Titu, malo Castru, ‘ko Danka partizanka provaljuješ na terasu.
Ne voliš kuhara, ali dobro grabiš iz lonca, svi ste tu zbog novca kao mit iz Jasenovca. Balaševići, nema vam države ni na igrici, pušite kurac za ćirilicu na Ilici. Bipolarni bipsići, jebo li vas ćaća, k’o Plenki i Njonjo, svi ste topla braća, olfo tolerantni, orjunaški unučići, toliko puše kurac da ih zovemo Pušići", izbrišete li konstatacije poput "smrdi na regiju, smrdi na partizane" i "duboka država smrdi na boljševike", odstranite li, dakle, silno neurotično desničarenje, ostaju tri četvrtine jedne ljubavne pjesme.
Pubertetski zanos kulminira u pjesmi PŠK - započinje smrtno ozbiljnim "ovo je PŠK koalicija/nisi pazio pa te tramvaj pregazio" - pa slijede neke četiri minute očajničkog pozivanja na oralni seks. Buraz, kuiš, strašno. Inače, S&N imaju čudnu fiksaciju na pušenje. Šteta što to nisu riješili prije nego što su ušli u studio.
Seksualno frustrirani autor nabraja što bi radio poznatim pjevačicama i glumicama
Ipak, najimbecilniji trenutak albuma zove se Birajte 3. U njemu seksualno frustrirani autor nabraja poznate pjevačice, glumice i poneku voditeljice te otkriva što bi svakoj od njih radio.
Da može.
Digla se sad velika drama oko njih, bruse se principi, debatira se, raskida, intervjuira, cijeli mali estradni skandal izrodio iz hrpe gluposti kakvih ima na milijune po društvenim mrežama. Šokantni su i surovi kao dnevnik šesnaestogodišnjaka kojem se sviđaju suverenisti i čita sve o ustašama. Samo što su ova dvojica izdala fašističko sranje po kojem se valja ispovraćati ponajprije zbog osobne higijene, kad su mu već jutarnji i večernji listovi dali nezasluženu pažnju. Inače ga je zdravo ignorirati.
Ne valja trošiti vrijeme na groznu muziku i preporuke loših kritičara.
*Stavovi izneseni u kolumnama i komentarima su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije Index.hr portala