BRENDA I KAELYA MOULTON, majka i kći koje su nedavno posjetile grčki otok Mikonos, popularnu turističku destinaciju, bile su neugodno iznenađene računom koji su dobile u jednom restoranu. Amerikanke su naručile dijelove raka i dva koktela, za što im je ispostavljen račun od 4500 kuna.
Brenda je brojnim svjetskim medijima ispričala kako su namjeravale provesti idilični dan na plaži, ali da ih je osoblje restorana DK Oyster natjeralo da naruče hranu jer su se navodno odmarale na njihovim ležaljkama.
Kad je dobila račun, rekla je osoblju restorana da dva mojita i dvije noge od raka ne vrijede toliko i da je pokušavaju prevariti. "Rekla sam da ću pozvati policiju. Oni su mi rekli neka samo pozovem policiju, da će me policija privesti i da neću smjeti napustiti zemlju", ispričala je za Inside Edition.
Kad je napustila restoran, Brenda je drugim turistima počela govoriti da ne ulaze, ali je vlasnik izašao i počeo vikati na nju. Tada joj je navodno prišla nepoznata žena i rekla da je na istom mjestu već vidjela sličnu scenu te da se umiješala i policija.
"Praktički su nas pokrali"
U međuvremenu je restoranu, u samo nekoliko dana, ocjena na Trip Advisoru spuštena na 2.5, a čak 500 ljudi mu je dalo najgoru ocjenu.
"Njihovi konobari su nas nagovorili da večeramo kod njih, nudili su nam ugodnu večeru na suncu. Morali smo odabrati hranu s menija koji nije imao cijenu. Da skratim priču, naša je šesteročlana obitelj na jedan obrok potrošila koliko i na pet noći u hotelu", napisao je jedan ogorčeni turist.
"Velika prevara! Nagovore te da jedeš ondje i onda za aperitive naplate neke apsurdne cifre, i užasno su nepristojni! Ne idite tamo!" napisala je jedna gospođa.
"To mjesto je užasno. Prijetili su nam, praktično su nas pokrali i onda su još prijetili da će zvati policiju, koja je očito na njihovoj platnoj listi. To mjesto treba zatvoriti", požalila se još jedna gospođa.
Iz restorana DK Oyster su odgovorili kako nikome ne moraju objašnjavati iznose svojih cijena: "Biste li pitali Bugatti zašto naplaćuju onoliko koliko naplaćuju? Biste li zamolili sve luksuzne brendove da opravdaju svoje cijene? Možete se odlučiti za jeftinije proizvode i usluge. Nema monopola."