AMERIČKE tinejdžerice početak škole žele proslaviti u velikom stilu, a sve više njih počelo je unajmljivati vizažiste da ih našminkaju za prvi dan škole, piše Dazed Digital.
Jedna od njih je i 18-godišnja Dilyn Marie Taylor iz Ohija, koja je prošle godine od majke dobila profesionalno šminkanje kao poklon za prvi dan posljednje godine srednje škole. "Profesionalno su me našminkali za maturalnu, ali svi to rade. Zato je moja mama htjela moj prvi školski dan učiniti posebnim", objasnila je srednjoškolka, dodajući kako je tog dana dobila komplimente na račun svog izgleda.
@dilyntaylor.p It’s my senior year you know I had to come out with it #SeniorYear #Bus #backtoschool #makeup #makeupartist #extra ♬ original sound - 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲𝐦𝐢𝐥𝐤🍓
"Back-to-school glam"
Brojne tinejdžerice odluče na vrijeme rezervirati svoj termin za šminkanje, a vizažistica Brianna Dyer iz New Orleansa objavila je snimku u kojoj je ispričala kako je u kolovozu dobila desetke zahtjeva za profesionalno šminkanje povodom početka škole.
@briangele28 First Day of School Glam😍💋 #nolamua #nolamakeupartist #nolamakeup #makeup ♬ Always Love You 2009 - Nicki Minaj
"Back-to-school glam", odnosno glamurozni povratak u školu termin je kojim se tinejdžerice koriste, a ove godine potražnja je veća nego ikad. "Ove školske godine profesionalno šminkanje je još popularnije. Do sada sam našminkala 12 djevojaka, sve maturantice od 16 do 18 godina", otkrila je Dyer te objasnila kako je glamurozni izgled najtraženiji make-up look za prvi dan škole.
Osim toga, brojne tinejdžerice objavljuju na TikToku snimke tutoriala šminkanja za prvi dan škole, a neke se dižu i u 1 ujutro kako bi se našminkale za taj dan.
@whois.bahrije Hab das voll vergessen zu posten 🤦🏽♀️
♬ original sound - Videos For You - DingalingSlinga
@victoriamazzamuto ✨🫶🏻 #makeup #makeuptutorial #backtoschool #backtoschoolmakeup ♬ original sound - ᶜ ʰ ˡ ˡ ˣ ᵉ ᵈ ⁱ ᵗ ˢ
Sephora kids
Tinejdžerice nisu jedine zaluđene kozmetikom. U posljednje vrijeme pojavio se fenomen "Sephora kids", koji se referira na popularno beauty odredište.
Naime, sve više djece, pripadnika generacije Alfa, počinje koristiti agresivne skincare proizvode poput retinola, koji su namijenjeni odraslima, a djevojčice u dobi od 10 do 12 godina u grupama ulaze u Sephora dućane pa otvaraju pakiranja sa šminkom, kradu testere, gnjave prodavačice i šminkaju se po dućanima.
@vicky.2087 #sephora #kids #girls #10yearoldgirls #beauty #makeup #mess #disaster #brokenitems #shop #parents!!!!!!!!! #educate #manners ♬ original sound - vicky87
Osim toga, djevojčice se već u vrtićima pojavljuju s umjetnim noktima, a Sephora kids trend pojavio se i u Hrvatskoj.
Trend stigao i u Hrvatsku
"Te curice dolaze u grupama, svejedno je jesu li dvije ili ih je deset. Odmah ti se posao svede na glumljenje zaštitara. Ako ti dođe drugi kupac i moraš se od njih maknuti, neminovno je da će nešto ukrasti. Uglavnom to bude tester, no i tester netko treba platiti", ispričala je jedna djelatnica parfumerije te se požalila kako mame ne reagiraju na ponašanje djevojčica u parfumerijama.
"Stvarno velik broj mama uopće ne trepne kada njihova djeca guraju prste u testere sjenila, ruževa ili rumenila, koji isto vrijede. Te testere netko mora kupiti da bi mogli biti izloženi. Ne možemo im ništa. Ne smijemo ih istjerati van, a kad ih upozorimo, možda jednu u grupi bude sram, ostale se smiju ili drsko odgovaraju", objasnila je.