PREDSJEDNIK Zoran Milanović na svom je Facebook profilu objavio kolaž s fotografijama iz dva filma referirajući se time na svađu koju vodi s premijerom Andrejom Plenkovićem, predsjednikom sabora Gordanom Jandrokovićem i zastupnikom SDSS-a Miloradom Pupovcem.
Prva je slika iz talijanskog filma Ružni, prljavi i zli (izvorno talijanski Brutti, sporchi e cattivi) iz 1976. godine, koji je iste godine dobio i nagradu Prix de la Mise en scene na filmskom festivalu u Cannesu. S likovima tog filma Milanović je usporedio Plenkovića i druge.
Režirao ga je Ettore Scola, a glavnu ulogu igra Nino Manfredi. Riječ je o groteski, a glavni lik je Giacinto, patrijarh koji s četiri generacije svoje obitelji i rodbine živi u ekstremno siromašnoj četvrti na periferiji Rima.
Obitelj preživljava baveći se lopovlukom, prostitucijom i drugim manje ili više nepoštenim djelatnostima, a radnja se zapliće kad Giacinto za gubitak oka od osiguranja dobije velik novčani iznos koji ne želi podijeliti s obitelji. Pokreće se lanac intriga, podvala te čak i pokušaja trovanja kako bi se ostatak obitelji domogao novca, a čitav film obiluje scenama incesta, droge, prevare i seksualnih idiosinkrazija. Završetak je filma krajnje sarkastičan i nepovoljan za glavnog antijunaka, ali i za gotovo sve druge likove.
Drugi film iz Milanovićeve objave je Divljak (izvorno engleski The Wild One), kriminalistički film noir iz 1953. godine čiji je glavni junak Johnny Strabler, kojeg je odigrao velikan Marlon Brando, postao ikona 1950-ih godina. Divljak se smatra prvim filmom koji je obradio temu motorističkih bandi i nasilja povezanog s njima. S Marlonom Brandom, to jest s likom Strablera, kojeg tumači, Milanović je usporedio sebe, a kasnije ga je i Jandroković tako oslovio.
Radnja Divljaka temelji se na motorističkoj bandi Black Rebels Motorcycle Club (da, upravo po toj bandi si je popularni rokerski trojac Black Rebel Motorcycle Club dao ime) koja se ponaša upravo onako kako bismo očekivali od stereotipne motorističke bande: članovi bande upadnu na legalnu motorističku utrku pa ih izbace, oni nastave divljati po gradu, ulaze u lokalni kafić, piju... Stvari se dodatno pokrenu kad se vođa bande Strabler zaljubi u šerifovu kćer i pokuša je impresionirati trofejem koji je banda ranije ukrala na utrci, a zatim u grad dolazi i glavni protivnik BRMC-ja, motoristička banda The Beetles.
Film je u Velikoj Britaniji bio zabranjen cijelih 14 godina. Na film su se žalili i američki uvoznici motora marke Triumph jer se, prema njihovom viđenju, u filmu previše vidljivo prikazuju upravo motori te marke. Kasnije će se ispostaviti da upravo taj film nosi najveće zasluge za Triumphov kultni status među motoristima.
Marlon Brando u filmu ima dugačke zulufe kakve su kasnije do vrhunca popularnosti doveli James Dean i Elvis Presley. Stil Brandovog lika kopirala je kasnije i LGBT supkultura noseći kožnu motorističku jaknu, kožnu kapu, crne kožne čizme i traperice.
Oba filma imaju kultni status i nositelji su filmskih izričaja kojima pripadaju, a svoje su mjesto sad pronašli i na zidu Facebook profila Zorana Milanovića.