Chevrolet Cruze u Hrvatskoj

POSLJEDNJI Chevroletov model u nakani da postane globalni model dolazi i na hrvatsko tržište gdje starta uz značajne popuste čime je izvjesio kandidaturu za titulu best-buy kupovine u segmentu kompaktnih limuzina.

Kao što smo već u nekoliko navrata naglasili, Cruze je novi adut marke, koja će globalnim nastupom novih proizvoda nastojati održati značajan rast popularnosti na europskom i svjetskom tržištu. Pritom će iz korijena redefinirana dizajnerska filozofija biti dodatni poticaj u lovu na nove kupce, prije svega one koji tradiciju stavljaju ispred inovacije.

Iako najavljen kao dinamična limuzina coupeovske forme, Cruze prije svega karakterizira klasična trovolumenska forma, koja je, istina, dodatno začinjena dinamičnom i oku ugodnom formom.

Napredak je uočljiv i u kabini, koja prostorom i vizualnim doživljajem izvedbe jasno pokazuje smjer kretanja kompanije iza koje stoji američko-korejska veza. U svakom slučaju, Chevroletov novitet karakteriziraju impresivne mjere, prije svega duljina od 4,6 metara, kao i vrlo komforan interijer.

Osim izdašne ponude prostora što uključuje i prtljažnik kapaciteta 450 litara, dominantno mjesto zauzima dvostruki kokpit, nova interpretacija tradicionalnog Chevroletovog recepta. Osjetno zanimljiviji dizajn u odnosu na prethodnika zasjenit će nešto jeftinije materijale, doduše kvalitetno izvedene, što u konačnici nosi opravdanje u postavljanju među najjeftinije modele u segmentu.

Ponudu motora čine dvije benzinske (1,6/113 KS, 1.8/141 KS) i jedna dizelska jedinica (2.0/150 KS). Svi motori isporučuju se u kombinaciji s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok opcijski automatski mjenjač ima stupanj prijenosa više i rezerviran je za benzince.

Najzanimljivijeg dizelaša karakterizira prosječna potrošnja od 5,6 l/100 km, a recimo i kako se isti oprema filtrom čestica čađe. Napomenimo i kako će od jeseni potonji biti dostupan i u slabijoj izvedbi sa 125 KS.

Prije nego što se dohvatimo cijena i opreme pametno je reći koju i o sigurnosti. Za razliku od prethodnika Cruze već sada bije glas jednog od najsigurnijih europskih Chevroleta, a isto govori i 140 posto veća torzijska krutost u odnosu na prethodnika. Cruze standardno dolazi sa prednjim i bočnim zračnim jastucima, a mjere aktivne sigurnosti uključuju ABS, kontrolu proklizavanja (TCS) i opcijski ESP. 

Komercijalizacija na hrvatskom tržištu obuhvaća tri paketa opreme. Premda u serijskoj opremi nije klima uređaj ostaje dojam kako osnovna Base razina nudi puno. Primjera radi, tu su prije spomenuti ABS i set zračnih jastuka, ali i servo upravljač audio sustav (CD/MP3, 4 zvučnika), elektrifikacija,  daljinsko centralno zaključavanje i alarm.

Kažemo li kako je za klima uređaj potrebno nadoplatiti samo 5.268 kuna, a cijena samog modela zahvaljujući popustu od 12.266 kn starta na akcijskih 89.696 kn, povoljan dojam postaje razumljiviji.

Snažniji benzinac nudi se uz 8.804 kn popusta, a ponuda počinje s bogatijim LS paketom opreme u koji ulaze još klima uređaj, krovne zavjese, ESP, putno računalo i sl.

Posebno zanimljiva je dizelska izvedba dostupna i s osnovnim paketom opreme, i to po cijeni od 114.378 kn čemu realno treba dodati još iznos za klima uređaj te eventualno 3.010 kn za izbor metalik boje. Kako god, konačni iznos čini ovu izvedbu tržišno vrlo zanimljivom.

Recimo još kako najbogatija LT razina oprema uključuje još automatski klima uređaj, 17'' alu naplatke, senzor za kišu, tempomat, potentniji audio sustav i sl. Od mogućih opcija najzanimljivija su kožom presvučena sjedala (prednja grijana) vrijedna 12.040 kn, krovni otvor za 4.515 kn, kao i uskoro dostupna navigacija vrijedna 8.277 kn.

Miljenko Nikolić

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.