DODJELA Superbrands priznanja započela je crvenim tepihom postavljenim u čast 27 najboljih brendova, a koje su odabrali članovi Stručnog vijeća Superbrands Hrvatska. Članove u kategoriji Consumer i Business ove je godine činilo čak 48 stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa, koji su ocjenjivali umijeće uspješnog brendiranja.
Svečanu večeru koju su pjesmom otvorile Ladarice, članice ženskog vokalnog ansambla Lado, također jednog od nositelja priznanja Superbrands 2017./2018., Superbrands organizacija sedmi put zaredom u Hrvatskoj odala je priznanja iznimnim brendovima.
Nezavisni autoriteti za brending koji djeluje u 88 zemalja svijeta, na lokalnoj razini, prema izboru Stručnog vijeća brendove su ocjenjivali prema četiri važna kriterija: razlika, kvaliteta, pouzdanost i emocionalni naboj. A upravo su to razlike u kojima se diferenciraju najbolji. Lea Brezar, CEO Dhar Medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija i Manuela Tunjić, voditeljica prodaje Dhar medije, uručile su statue Superbrandovima 2017./2018.: 24 sata, Ansambl Lado, Antena Zagreb, CineStar, Crodux, Dietpharm, Domprojekt, Edward Bernays Prva škola za komunikacijski menadžment, HiPP, Index.hr, Končar, Lider, Narodni radio, Oglasnik, Plodine, Polleo Sport, Poslovno veleučilište Zagreb, Print studio, Pula film festival, Rovinj, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Svijet knjige, Večernji list, Zagreb plakati, Žena.hr, Yammat.FM. Dodijeljena su priznanja i Superbrands partnerima - Copi Electronic, Ivić Catering i NOVA rent-a-car.
"Brendovi su svjesni velike vrijednosti Superbrands programa koji svake godine doprinosi struci kao nezavisni autoritet za brending kroz sve svoje kanale komunikacije. Osim Superbrands knjige – brending biblije, ove je godine naglasak u komunikacijskoj strategiji bio na stručnom magazinu Brend kultura te FUL KULTURNO punktu kroz koji je Superbrands iznjedrio istoimenu prvu nagradu za niskobudžetne brendirane događaje u kulturi", izjavila je Lea Brezar.
Posebnom ugođaju doprinio je i nastup akademske glazbenice Zrinke Posavec, koja je u svom specifičnom intimnom stilu i snažnom izričaju emocija, glasovnom lakoćom izvedbe svojih etno- pjesama prisutnima prenijela obilježja hrvatskog, iskonskog, tradicijskog.
"Iznimno nam je drago vidjeti kako brandovi ulažu u svoj razvoj, grade svoju prepoznatljivost te ih se svake godine sve više priključuje svjetskoj organizaciji Superbrands. Tako smo i temom 'Hrvatska večer' željeli skrenuti pozornost na autentičnosti Hrvatske, koja se u tom segmentu ima itekako čime pohvaliti", naglasila je Manuela Tunjić.
Na svečanoj večeri u Ivić restoranu u zagrebačkim Sesvetama, uz dodjele priznanja Superbrands, dodijeljena je po prvi puta i nagrada za natječaj FUL KULTURNO. U ime pobjednika natječaja Instituta Andizet s projektom "Hapening Vilijun", koji je nagrađen za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, a odnosi se na promociju pisane riječi, nagradu je preuzela Jasna Horvat, koja je i autorica romana "Vilijun".
U organizaciji Dhar medije i Superbrands Hrvatska i Slovenija, na raskošnoj gala večeri prisustvovali su predstavnici proglašenih najboljih brendova, članovi Stručnog vijeća Superbrands Hrvatska te predstavnici brojnih medija i ostali sudionici ovog velikog brend eventa.