GLAVNA zagrebačka tržnica Dolac od idućeg petka, 9. lipnja, postaje dom nacionalnog projekta revitalizacije tržnica, PLACE marketa, u sklopu kojeg će svaki sunčani petak do 14. srpnja tržnice nakon radnog vremena postati mjesta druženja i zabave, najavili su u četvrtak organizatori.
Cilj projekta je oživiti hrvatske tržnice nakon radnog vremena, pa će tako tržnice nakon radnog vremena postati prirodne pozornice za predstavljanje lokalnih specijaliteta, lokalne kulture i lokalnog života, kažu.
"Ugostitelji i chefovi, glazba, sajam OPG-ova, edukacije o održivosti u kuhinjama i promocija klimatske kuharice samo su dio onog što sprema PLACE market ove godine", najavljuju organizatori u priopćenju.
Nakon radnog vremena Dolac će se pretvoriti u velik restoran i izletište na otvorenom gdje će kuhati neki od ponajboljih zagrebačkih ugostitelja i chefova koji će se iz petka u petak rotirati.
Purica s mlincima, skradinski rižoto, punjene paprike, pohanci, kamenice, Jakobove kapice, kaiseršmarn, tuna tataki, pljukanci s lososom i kozicama, fuži sa šumskim gljivama i pršutom, tuna u šalši, hobotnica na galicijski način, pincho moruno i sendvič sa srdelama samo su neka od jela u kojima će posjetitelji moći uživati po "fer cijenama", kako tvrde organizatori.
Uz to bit će organizirane i live svirke te DJ nastupi.
Na Dolcu će se naći i kutak za OPG-ove s oznakom Plavi ceker, koji je znak kvalitete i namijenjen je označavanju, isticanju te promociji najkvalitetnijih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz cijele Hrvatske koji se plasiraju na tržište Zagreba pod motom "Od hrvatskog polja do zagrebačkog stola-jamči Zagreb".