DUGOIŠČEKIVANI Ferrarijev bolid konačno je ugledao svjetlo dana. Prve službene fotografije praćene tehničkim informacijama odagnale su svaku sumnju - u pitanju je najbrži cestovni Ferrari svih vremena.
Ultimativni Ferrarijev bolid pokreće 6,0 V12 motor koji sada raspolaže sa 670 KS i 620 Nm, odnosno 2,23 kg/KS specifične snage. Epilog je da 1.495 kg težak i 4,7 metara dugačak dragulj uhvati 100 km/h za 3,35 s i postigne maksimalnih 335 km/h.
Stavimo li performanse s papira na cestu, točnije stazu Fiorano, krug će biti apsolviran za 1 minutu i 24 sekundi, ili punu sekundu brže od svemogućeg Enza. Naravno, dio zasluga ide i na račun potpuno revidirane šasije, koja u kombinaciji s elektronikom nudi vrhunsku upravljivost.
Kako bi sve rečeno klapalo na najbolji mogući način, Ferrari je revidirao vanjštinu vozila. Ugrađeni su novi odbojnici, sprijeda je automobil dobio veći spojler, a straga mu je dodijeljen stražnji difuzor. Tu su i tzv. "wheel doughnuts", diskovi koji preusmjeravaju topli zrak s kočnica i olakšavaju hlađenje kočnica.
Sve u svemu, automobil u konačnici na 193 km/h generira 144 kg sile kojom su ublaženi uzgonski efekti. Što se pak masa tiče, ugradnjom aluminijskih elemenata i druge generacije keramičkih diskova kočnica masa je značajno snižena, a istome pridonosi i nešto lakša šeststupanjska mjenjačka kutija.
U vezi s kočnicama recimo da CCM2 kočnice omogućavaju zaustavljanje s brzine od 100 km/h u svega 32,5 m.
Budućeg vlasnika očekuje ukusno uređen interijer, sve u skladu s gotovo trkačkom namjenom. Sastavni dio su plemeniti materijali i obilato korištenje karbona, a od opreme se izdvaja VRE (Virtual Race Engineer) sustav nadzora brojnih parametara vozila.
Cijena je zasad nepoznata, pa ćemo završiti podatkom kako je premijera zakazana za pekinški autosalon. I da, proizvodnja će biti limitirana na točno 599 primjeraka.