FRIZERKA @telesabrown na svom TikToku profilu otkrila je pet stvari koje klijenti rade, a svi ih frizeri potajno mrze. I da, velika je vjerojatnost da ste barem jednom učinili nešto s liste.
Kao prvu iritantnu stvar koju klijenti rade navela je kašnjenje ili nedolazak u zakazanom terminu: "Znamo da se svašta dogodi, ali frizer obično ima hrpu klijenata u danu i ako kasnite više od pet minuta, utječete na ostatak našeg dana."
@telesabrown #5 is the worst one. Stop it! #calgary #hairstylistsoftiktok #hairstylistsbelike #hairstylistsproblems #helpmehelpyou #bebetter ♬ Storytelling - Adriel
Ako na bojanje dođete s prljavom kosom, frizer neće biti oduševljen: "Razumijem da su vam frizeri godinama govorili da to učinite. Niste vi krivi, ali ja sam tu da to ispravim. Boja za kosu bolje djeluje na čistoj kosi pa za najbolje rezultate imajte čistu kosu. Također, to je odvratno."
Bolesni i nezadovoljni klijenti
Klijenti koji u frizerski salon dolaze čak i kad su bolesni našli su se na trećem mjestu, a frizerka je objasnila da ne želi izgubiti klijente tog tjedna samo da bi vi mogli na frizuru te zamolila klijente da ne dolaze bolesni.
Osim toga, zamolila je klijente da prestanu imati potpuno drugačije zahtjeve od onih koji su dogovoreni: "Ovo je tako teško, pogotovo ako smo samozaposleni, reći ne jer obično su to stvari koje želimo raditi, ali vrijeme je drugačije za svaku pojedinu uslugu."
Najgora navika
Za kraj je navela najgoru naviku klijenata.
"Nemojte doći i reći da nitko ne zna kako ošišati ili obojiti vašu kosu. To je velika crvena zastavica jer obično znači da vjerojatno nećete biti sretni bez obzira na to što napravim. Naravno, dajemo sve od sebe, a ponekad ste imali lošu sreću i frizere koji nisu radili ono što želite, ali rekla bih da ste 99 posto vremena vi problem", objasnila je.