O GOD OF WAR Ragnarok zaista nemamo puno toga za napisati jer radi se o jednoj od boljih franšiza koja je u Ragnaroku dobila ultimativni zaključak priče o Kratosu. Kako to i inače biva, prelazak Sonyjevih ekskluziva na PC uvijek rezultira grafički usavršenom verzijom igre, što tu verziju igre automatski čini "the" verzijom igre.
To se ponovilo i u slučaju Ragnaroka koji izgleda bolje nego ikad prije, iako nitko nikada nije verziji za Plejku zamjerio nedostatak onoga što je igra dobila u PC inačici. Živimo u eri u kojoj imperativ nije da igra izgleda bolje nego da imamo više boljih igara. Ragnarok je na svu sreću dobra igra koja i izgleda odlično.
Priča bi, kao što sam već napisao u recenziji, jako puno profitirala od toga da neke dijelove igre pretvori u cut scene koje je moguće preskočiti, ali nećemo sitničariti, ovo je vrhunska igra koja je zaslužila oslobođenje od svojih ekskluzivnih okova te učiniti sljedeći korak u zatiranju zastarjelog koncepta ekskluziva... koje, da si ne lažemo, u današnje vrijeme sve teže opravdavaju svoje astronomske budžete ostankom na jednoj platformi.
Bilo kako bilo, PC verzija je tu, odlična je i od starta je raspizdila PC-jaše koji su zamjerili to što ih igra tjera da imaju PSN račun. Naravno, uslijedilo je bombardiranje lošim ocjenama na Steamu, ali teško je biti iznenađen reakcijom igrača jer ne samo da se radi o single player igri već se i još uvijek oporavljaju od debakla s Helldivers 2 PSN pričom.
No, rješenja postoje, igrači ih znaju, a to će fokus vratiti na igru koja izgleda briljantno na stolnim računalima, a leti i na Steam Decku što me zapravo i dovodi do onoga o čemu zapravo i želim pisati, a to je potreba Sonyja da što prije potvrdi šuškanja i kaže nam da rade na punokrvnoj prijenosnoj konzoli.
PS4 Pro razina kvalitete na Steamu
Ono što vidimo na Steam Decku je PS4 Pro razina kvalitete što je i više nego dovoljno za prijenosnu konzolu koja bi nam omogućila ovu razinu kvalitete bilo gdje i bez potrebe za neprestano brzim internetom kao u slučaju Portala. Osim toga, Nintendo iduće godine izlazi s nasljednikom Switcha, a tržište prijenosnih konzola osjetno se promijenilo od vremena Vite i ovog puta zaista postoji mjesto za jake igrače.
To će vjerojatno biti i PlayStation i Xbox pa bi bilo dobro da Sony ne zakasni na taj tulum. Broj igrača konzola ne raste i to je jedan od onih detalja koji se ne stavlja dovoljno često u jednadžbu kad pričamo o budućnosti gaminga. Jedna uspješna prijenosna konzola osvježila bi ponudu i vjerojatno i povećala broj igrača. Na kraju krajeva, iznenađujući uspjeh PS Portala Sonyju je pokazao da interes itekako postoji.
U svakom slučaju, God of War Ragnarok odličan je na PC-ju, odličan na Steam Decku, a bio bi odličan i na novoj Sonyjevoj konzoli. Ako se ikad dogodi.