Hailee Steinfeld (28), zvijezda filma Spider-Man: Across the Spider-Verse, udružila je snage s farmaceutskom tvrtkom Novartis kako bi potaknula žene da prioritet daju zdravlju svojih dojki u novoj reklami koja će biti emitirana tijekom Super Bowla.
"Ova kampanja mi je pružila priliku da pomognem podići svijest o raku dojke"
Reklama od 15 sekundi poziva žene svih dobnih skupina da saznaju svoj rizik za razvoj raka dojke - drugog najčešćeg oblika raka među ženama u SAD-u, prema podacima Centra za kontrolu i prevenciju bolesti. U reklami glumica poručuje: "Dajmo grudima pažnju koju najviše zaslužuju."
"Kao i mnogi drugi, i ja poznajem nekoga tko je bio pogođen rakom dojke. Ova kampanja mi je pružila priliku da pomognem podići svijest o raku dojke, važnosti poznavanja vlastitog rizika i davanju prioriteta zdravlju dojki. To je nešto što mi je osobno izuzetno važno i velika mi je čast biti dio toga", poručila je Steinfeld za People.
U reklami je i komičarka koje je preživjela bolest
Reklama također uključuje komičarku preživjelu od raka dojke, Wandu Sykes. "Kad sam imala 47 godina, otišla sam na smanjenje grudi misleći da će to biti rutinska operacija. Nikada nisam mogla zamisliti da se rak dojke krije u pozadini. Potpuno me iznenadilo, a prilično sam sigurna da mi je rano otkrivanje spasilo život", ispričala je.
Steinfeld je također uzbuđena što je dio reklame za Super Bowl. "To je tako velik događaj i lagala bih kad bih rekla da reklama za Super Bowl nije bila na mom popisu želja. Ovo je zaista ogroman trenutak za mene i velika mi je čast i ponos što sam dio ovoga", rekla je.
Iako njezin zaručnik Josh Allen, igrač Buffalo Billsa, nije izborio Super Bowl, Steinfeld kaže da će odluka o tome gdje će gledati utakmicu ove godine ovisiti o okolnostima. "Volim Super Bowl zabave. Velik sam ljubitelj keksića pa dokle god na zabavi ima keksića s tematikom Super Bowla, to mi je vrhunac", ispričala je.