IAKO je prije svega tjedan dana službenom press konferencijom najavljen ovogodišnji Hrvatski radijski festival te je objavljeno da će osim ljetnog dobiti i svoje zimsko izdanje, recesija je presudila i ovoj manifestaciji. Juraj Hrvačić, direktor HRF-a, obznanio je danas da "HRF čeka bolja vremena".
"Odluka je bila emotivno teška, ali racionalna i odgovorna prema svima koji su uključeni u projekt HRF"
"Unatoč pozitivnim reakcijama autora, izvođača i diskografa na promjene u organizaciji 15. HRF-a, unatoč najavama poslovnih partnera, sponzora i medijskih kuća da će i ove godine, zbog spomenutih načela rada, pratiti HRF, te nakon postignutog dogovora s gradom domaćinom - Gradom Opatijom, odnosno gradonačelnikom Ivom Dujmićem, Organizacijski odbor je prije dva dana primio obavijesti strateških marketinških partnera da uslijed novog vala gospodarske krize i neovisno o danim jamstvima organizatora da će Festival biti realiziran profesionalno, transparentno i uz visoke produkcijske standarde, moraju odustati od preliminarnih dogovora za praćenje ovogodišnjeg HRF-a", izvijestio je Hrvačić.
"S obzirom na ozbiljnost trenutka i na tragu analitičkih promišljanja, Organizacijski odbor 15. Hrvatskog radijskog festivala donio je odluku da se Festival ovog ljeta ipak neće održati. Odluka je bila emotivno teška, ali racionalna i odgovorna prema svima koji su uključeni u projekt HRF. Ovdje posebno naglašavamo da namjera organizatora nikada nije bila (niti će ikada biti) produbljivanje postojeće krize na glazbenom tržištu, već ispunjavajući visoke kriterije i neupitnom produkcijskom kvalitetom doprinijeti obogaćivanju i razvoju domaće glazbene scene. S druge pak strane, morali smo pokazati svoju ozbiljnost prema činjenici da je stanje na marketinškom tržištu, i na gospodarskoj sceni općenito, vrlo, vrlo teško. U tijeku je borba za svako radno mjesto. Nužno je sačuvati jezgru svakog medija. A lepršavi glazbeni projekti kao što je HRF mogu pričekati bolja vremena. U projekt HRF-a uključeno je 60-ak radijskih postaja, 20-ak lokalnih i sedam regionalnih televizijskih kuća i smatramo da je najbolje da se sredstva utroše na redovito oglašavanje i pri tome osigura stabilnost redovitog poslovanja svakog medija", dodao je.
"Budućnost Hrvatskog radijskog festivala je neupitna"
"Organizacijski odbor 15. Hrvatskog radijskog festivala upućuje veliku ispriku Gradu Opatiji i gradonačelniku Ivi Dujmiću, turističkim i hotelijerskim djelatnicima Opatije, napose autorima i izvođačima koji su se u velikom broju i ove godine odazvali na natječaj HRF-a ili iskazuju interes za sudjelovanje na natječaju. Organizacijski odbor 15. Hrvatskog radijskog festivala zahvaljuje se producentskoj ekipi, te poslovnim parterima i medijskim kućama koje su svesrdno sudjelovali u višetjednim pripremama i najavama 15. HRF-a. Posebna zahvala diskografskim kućama koje su nedvosmisleno podržale najavljene festivalske promjene", naveo je direktor HRF-a u svom dopisu.
"Budućnost Hrvatskog radijskog festivala je neupitna. Ovim odustajanjem pokazali smo profesionalnost, ozbiljnost i društvenu odgovornost. Očekujemo bolja vremena i najavljujemo vrhunsko izdanje najutjecajnijeg glazbenog eventa u zemlji i na jugoistoku Europe najkasnije iduće godine, najvjerojatnije u Opatiji. Ovom odlukom htjeli smo dati svoj doprinos proturecesijskim mjerama koje nalaže cijelo društvo u nastojanju izlaska iz ne baš ugodne gospodarske krize", dodao je za kraj Hrvačić.