Foto: Twitter
NAKON što se u ožujku 2016. godine u jednom britanskom tabloidu pojavila priča da proizvođač čokolade Cadbury uklanja riječ Uskrs sa svojih uskrsnih proizvoda, a 2017. godine britanska premijerka Theresa May potpirila vatru nazvavši uklanjanje (kojeg nije bilo) "smiješnim", Cadbury se i ove godine bori s istim nevjerojatnim problemom.
Na društvenih mrežama ponovno se pojavila glasina da je Cadbury uklonio riječ Uskrs, ali ovaj put s pakiranja čokoladnih jaja.
"Upravo sam pogledao reklamu, Uskrs se izgovara i napisan je na kraju reklame, ali nema te riječi na stvarnom pakiranju. Sutra ću poslati fotku", komentirao je jedan kupac, a drugi su otišli tako daleko da su proizvođača čokolade prozvali "islamističkom kompanijom".
"Molim vas bojkotirajte islamistički Cadbury ovog Uskrsa pogotovo zato što je ovo kršćanski vikend", komentirali su neki.
Iako je cijela stvar ionako već prilično bizarna, postat će vam još bizarnija kad vidite da Candbury uopće nije uklonio riječ Uskrs sa svojih proizvoda, na čokoladnim jajima veoma jasno piše "uskrsno jaje", a marketinška ekipa kompanije svakodnevno se trudi to i dokazati svojim kupcima pa im revno objašnjavaju da na jajima ipak piše Uskrs, iako oni (iz samo njima poznatog razloga) tvrde da je naziv blagdana uklonjen.
"Nismo uklonili riječ Uskrs! Koristili smo riječ Uskrs u marketingu preko sto godina i nastavit ćemo tako u našem izboru za Uskrs 2018. godine. Često mijenjamo pakiranje da napravimo stvari uzbudljivijima! Ove godine smo imali proljetni makeover, a riječ Uskrs je još istaknutija", poručili su iz kompanije.