Istina o najpopularnijem jajetu na svijetu danas je ostavila svijet bez riječi

Foto: Instagram

JAJE rekorder ili najpoznatije jaje na svijetu početkom ove godine postalo je svjetska senzacija nakon što je u samo deset dana skupilo više od 51 milijuna lajkova i tako postalo najlajkanija fotografija na Instagramu. 

Uglavnom, ako vam je priča promakla, slijedi objašnjenje. Ideja je bila da fotografija običnog jajeta prešiša Kylie Jenner i postane najlajkanija fotka na Instagramu. Fotografija jajeta nije ni po čemu posebna, štoviše, radi se o stock fotografiji skinutoj s jednog od servisa. 

Priča je to koja dosta govori o svijetu u kojem živimo, ali sve to na stranu, ipak se ne radi o običnoj šali koja je slučajno postala viralni hit. Čini se kako iza svega ipak stoje ljudi koji jako dobro znaju što rade. 

U priču je ušao Hulu

Za početak, trebali biste znati da je jaje prošlog tjedna ušlo u partnerstvo s Hulom. 

"Čekanje je gotovo. Sve ćemo otkriti nakon Super Bowla u nedjelju. Gledajte nas samo na Hulu", stoji u objavi na Instagram profilu jajeta koje trenutno broji gotovo 10 milijuna sljedbenika. 

No posljednja objava "jajeta" donijela je novi zaokret.

"Nedavno sam počeo pucati. Pritisak društvenih mreža je počeo ostavljati posljedice. Ako i vi imate sličnih problema, pričajte s nekim", objavljeno je na Instagram profilu jajeta prije pet sati.

"Mi to možemo", potom je poručilo jaje i uputilo pratitelje na link talkingegg.info gdje mogu dobiti podatke i kontakte koji će im pomoći ako se bore s nekom mentalnom bolešću.

Korisnici su poprilično zadovoljni što se jaje nije pretvorilo u običnu reklamu, već ima pozitivan cilj.

Iako je vlasnik profila još uvijek anoniman, "jaje" je tu i tamo znalo odgovoriti na pitanja novinara, a za BuzzFeed News izjavilo je da iza svega stoji kokoš Henrietta, a drugim je pak novinarima otkrilo da se zove Eugene te da profil vodi osoba iz Londona. 

Mnogi su na temelju tih napisa zaključili kako se radi o anonimnom šaljivdžiji kojem je za rukom pošlo stvoriti blesav, ali simpatičan viralni hit.  Realno, to možda i jest ideja jedne osobe, ali otkriveno je da iza svega stoji The&Partnership, agencija iz Londona koja surađuje s ogromnim klijentima kao što su Lexus International i Kraft Heinz. 

Tko stoji iza jajeta?

Novinari su počeli kopati, a sve vodi do Chrisa Godfreyja iz spomenute agencije. Originalni tweet objavio je medijski stručnjak Matt Navara koji nije potvrdio, ali ni demantirao, da je upleten u priču s ovim viralnim hitom. 

Dio ekipe je i direktor još jedne londonske agencije, Alex Micu, koji je započeo kontaktirati medije, ali i druge slavne korisnike društvenih mreža da zakotrljaju ovu priču spominjanjem jajeta na svojim popularnim profilima. 

Micu je bio tajnovit i samo je izjavio: "Sve što mogu reći jest da je započeto nešto zabavno. Nitko nije mislio da će postati toliko popularno." 

Nadalje, novinar Nikolay Nikolov za Mashable je napisao članak u kojem tvrdi da zna tko stoji iza kampanje i da je ista ta osoba već stvorila nekoliko viralnih hitova, između ostalog i Christmas Tinner (kompletnu božićnu večeru u konzervi), a proizvod je privukao veliku pažnju medija u SAD-u i Velikoj Britaniji. 

Međutim, agencija The&Partnership ni u jednom trenutku nije potvrdila da je uključena u ovu kampanju, ali mnogi zaposlenici kompanije na svojim su profilima promovirali jaje od samog početka, što znači da su prije ostalih znali da se nešto sprema. 

Na profilu je objavljeno dosad šest fotografija i na svakoj vidimo jaje koje sve više puca. Mnogi su se pitali što će se "izleći", a neki su u tome vidjeli odličan potencijal za bilo koju kompaniju koja je spremna platiti za ono što izađe iz jajeta. Neki stručnjaci procjenjivali su da bi vrijednost reklame brenda koji se na ovaj način odluči promovirati mogla koštati najmanje 10 milijuna dolara. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.