HRVATSKA influencerica Ivana Knoll doživjela je drastičan pad popularnosti na Instagramu, i to u samo mjesec dana. Knoll je u posljednjih mjesec dana izgubila više od 100 tisuća fanova, a pao joj je i broj engagementa, kao i lajkova na objavama.
Knoll je prije mjesec dana imala više od 3.7 milijuna pratitelja, od kojih je golemi broj stekla samopromocijom u Kataru za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva, no danas, nakon što je otputovala u Ameriku i počela tamo graditi imidž, ima ih nešto više od 3.5 milijuna.
Padaju joj brojke
Knoll je, recimo, samo od 5. veljače do 17. veljače gubila ogroman broj fanova gotovo svakodnevno. Bilo je dana kada bi ju napuštalo čak i više od četiri tisuće fanova.
Drastično joj je pao i engagement na objavama: s nekadašnjih 9.18 posto rejting joj je pao na 6.83 posto, a lajkovi su joj se srozali s 332 tisuće na 242 tisuće.
Što je radila u SAD-u
Otkako je završilo Svjetsko prvenstvo, Knoll je nastavila s intenzivnim objavljivanjem sadržaja i otputovala je u SAD, točnije u Miami, gdje je snimljena kako tulumari prvo s Leonardom DiCaprijem, a onda i Jamiejem Foxxom.
Kasnije je nastavila s praksom odlaska na utakmice, ali posjećivala je ovaj put košarkaške, NBA terene i tamo se slikala u hrvatskom dresu, a počela je, isto tako, odijevati dresove nogometnih klubova pa je u jednoj od posljednjih objava, za koju je dobila dosta kritika svojih fanova, odjenula dres Arsenala. Engleski su je fanovi pritom napali i poručili joj da nošenjem tog dresa donosi nesreću njihovoj ekipi i neka prestane s tom praksom.
Ta joj je američka turneja na kraju donijela i razgovor s vrlo čitanim portalom TMZ-om, a oni su je predstavili kao "najvatreniju navijačicu svijeta" i s njom odradili poveći intervju. Međutim, ono što Knoll nije dobila odlaskom u SAD, a na što je vjerojatno ciljala, jest dodatna popularnost.
Razlog? Moguće je da Knoll gubi fanove upravo zbog toga što je ogroman broj njih stekla tijekom SP-a, odnosno počeli su je pratiti navijači i ljubitelji nogometa. No, jednom kada je SP završio, a Knoll počela krasiti stranice tabloida i objavljivati slike koje nemaju previše veze s navijanjem i nogometom, moguće je da su neki od novostečenih fanova shvatili da to ipak nije sadržaj koji žele pratiti. No, pravi razlog je teško znati.