Dobro je znana činjenica da Hrvati praktički cijelu godinu provode u iščekivanju godišnjeg doba koje donosi dulje dane, preplanuli ten i laganiju odjeću. Dolazak ljeta u svima nama budi veselje kao rijetko što drugo. Karlovačko zna da je tomu tako i upravo smo zato osmislili novo rješenje u tekućem obliku.
Karlovačko Ledeno novo je pivo iz Karlovačko obitelji proizvedeno najsuvremenijim metodama. Filtrirano je tik do točke smrzavanja što mu omogućuje da stekne savršenu pitkost i k tome zadrži puni okus piva uz manji postotak alkohola od 4%. Samu bocu krase atraktivan dizajn i etiketa s termo efektom, koja služi kao svojevrsni indikator idealne temperature konzumacije. Ledeno je savršeno za ljetne dane na plaži i večernja druženja među svojima.
Karlovačko Ledeno na tržištu se predstavlja kroz osvježavajujuću marketinšku kampanju i novi TV spot, čiju režiju potpisuje renomirani hrvatski redatelj Dalibor Matanić. On je, kao i ostatak ekipe, zaista uzbuđen što ima priliku prikazati kako se mi Hrvati hladimo u trenucima kad je svaka pomoć dobrodošla. Kroz humoristične trenutke iz ljetne svakodnevnice ljudi diljem države, u kampanji saznajemo da Ledeno služi kao univerzalno rješenje koje će potrošače poštedjeti svih onih neuspješnih pokušaja hlađenja.