KFC u Kini uz dječji meni dijeli igračke za pse i mačke jer je sve manje djece

Foto: EPA

KOMPANIJA Yum China, koja upravlja kineskim franšizama KFC-a, Taco Bella i Pizza Huta, odlučila je uz svoje dječje menije dijeliti i igračke za kućne ljubimce kako bi se prilagodila demografskoj slici te zemlje, piše Fortune.

"Sve više mladih ljudi ima kućne ljubimce", rekao je Joey Wat, izvršni direktor Yum China, u intervjuu za Fortune. "U prošlosti smo uz dječje menije nudili samo igračke za odrasle i za djecu. Sada imamo i igračke za mačke i pse", rekao je. Tijekom četvrtog kvartala prošle godine Yum China je u franšizama brze hrane nudila razne igračke za životinje. Artikli, dizajnirani za ljubimce, brzo su postali popularni i među ljudima.  

"Usredotočenost Yum China na kućne ljubimce odražava promjenu u stavovima među mlađim Kinezima", pojasnio je Wat.

Sve više kućnih ljubimaca, sve manje djece

Naime, pripadnici generacije Z i milenijalci u toj zemlji sve se više odmiču od tradicionalnih društvenih normi, odnosno brakova i roditeljstva. Broj kućanstava s dvostrukim primanjima, a bez djece, prema službenim podacima raste, a mnoga se od tih kućanstava odlučuju za kućne ljubimce. 

U dokumentu iz 2021. Kineskog udruženja industrije kućnih ljubimaca procjenjuje se da je kinesko tržište kućnih ljubimaca naraslo više od četiri puta između 2015. i 2020.

A dok KFC i druge franšize brze hrane nude igračke za kućne ljubimce kako bi se približili mlađim klijentima, vlast pokušava poboljšati demografsku sliku i potaknuti mlade parove na roditeljstvo ukidajući dosadašnje stroge kontrole broja djece po obitelji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.