U Veloj Luci održan je koncert Trag u beskraju u čast Olivera Dragojevića, koji je preminuo prije šest godina. Mjesto je bilo krcato, obožavatelji Olivera Dragojevića preplavili su svaki dio Vele Luke, a uvala je bila puna brodica s kojih su ljudi uživali u koncertu. Odmah na početku koncerta upaljene su i prve bengalke.
Među okupljenima su bila brojna poznata lica iz hrvatskog javnog života, a u prvom redu ispred pozornice sjedila je Oliverova obitelj.
Oni koji nisu imali brod, a ni mjesto na velolučkoj rivi, koncert su pratili s luftića i SUP-ova.
"Prošle godine bilo je više od 30 tisuća ljudi, kažu nam da će ove godine biti i duplo, vidjet ćemo, ali ako je suditi po brodovima i katamaranima koji danas dolaze u Velu Luku, možemo očekivati tu brojku", kazala je u Dnevniku HRT-a voditeljica Ivana Šilović.
Mnogo posjetitelja iz drugih zemalja
U Veloj Luci je ovih dana i mnogo stranaca koji su dolazili čak i organizirano te obišli obiteljsku kuću Olivera Dragojevića, gdje su ih supruga Vesna i djeca rado primili i pjevali ispred kuće Oliverove pjesme. Mnogi su posjetili i njegov grob.
Predstavljena nova Oliverova pjesma
Premijerno je pušten spot za novu pjesmu Vrime je. Spot i pjesma raznježili su brojne okupljene u Veloj Luci i gledatelje ispred TV ekrana.
"Oliver je bio poseban čovjek koji je svojom pjesmom dopirao duboko u dušu i bojio naše živote posebnim bojama. Oliver je pisma, Oliver je more… Lijepo je bilo s Oliverom dijeliti note i surađivati s Marijanom Banom, biti svjedok kad ti svojim pjevanjem u pjesmu unosi ono jedinstveno i posebno, onako kako je jedino on to znao. 'Vrime je' je jedna emotivna pjesma, rezultat lijepih trenutaka druženja s glazbom i dragim ljudima. Nastala prije desetak godina i drago mi je što je sada imamo priliku podijeliti sa svima", o pjesmi i suradnji s Oliverom je izjavio Tomislav Mrduljaš.
Najavljen album s 12 novih pjesama
Prateći spot za Vrime je potpisuje redatelj Toni Mijač, koji je otkrio što ga je na ovaj vizualni koncept inspiriralo.
"Inspiracija za koncept spota Vrime je mi je došla nakon samo nekoliko preslušavanja pjesme te uranjanja u Oliverovu čarobnu interpretaciju, melankoličan tekst i melodiju koja stvara lijep, ali i bolan dojam. Kod razmišljanja o vizualizaciji pjesme, dolazile su mi ideje o praćenju osobe koja se nakon rastanka i/ili gubitka jako bliske osobe saživljava s novom realnošću te prolazi katarzu oslobađanja od zarobljenosti u prošlosti i nalaženje sreće u sadašnjosti s lijepim uspomenama koje prate. Nakon ispisivanja scena, osjetio sam priliku za ubacivanje određenih motiva iz Oliverovih prijašnjih spotova koji su doprinosili njegovoj vizualnoj upečatljivosti te sam tu vidio priliku za dodatnu posvetu i hommage velikoj legendi u nadi da će gledatelji te motive i prepoznati", objasnio je.
Vrime je stiže nakon velikog hita Ne mogu ti reći, objavljenog u ožujku, a kojim je najavljen album Dolaziš s dvanaest novih Oliverovih pjesama. Za album su dvije godine prikupljani i preslušavani materijali, uloženi su sati pomnog biranja, prisjećanja na sve njegove komentare i upute, kako bi se sve pjesme napravile sa sigurnošću u njegovo odobravanje.
Bili ste u Veloj Luci? Pošaljite nam snimke i fotografije na desk@index.hr.