Foto: Lupino/HAA
U SKLOPU projekta "U novu godinu s novim vizualom", Hrvatska autorska agencija raspisala je natječaj za najbolje kreativno riješenje za njihov novi logo. S obzirom na dugu tradiciju koja datira još od 1955. najbolje ideje su stigle i sada se bira najbolje riješenje. I vi možete sudjelovati u njemu, te dati svoj glas favoritu.
Onaj koji pobijedi, HAA će nagraditi vaucherom u iznosu do 5 tisuća kuna, te promocijom na svojim kanalima tvrtke ili autora koji je odabrani logotip osmislilo.
Prijedlog loga pod brojem 1. osmislio je Stipe Barbaroša, grafički dizajner iz Sv. Fillip i Jakova s petogodišnjih iskustvom u svim područjima grafičkog dizajna.
Autorica loga pod brojem 2. je Jelena Krušić koja se bavi marketingom i PR-om unutar produkcijske kuće Omega Film, dok su autori 3. prijedloga Tin Kruhak i Luka Sporiš , mladi freelance kreativni duo iz Zagreba koji kao takav djeluje više od tri godine.
4. logo osmislio je Krešimir Grancarić, grafički dizajner koji samostalno u okviru studija Kilogram te kao Senior art director u marketinškoj agenciji McCann Zagreb. Autor 5. prijedloga logotipa je Josip Zlatec, mladi web designer i project manager u okviru firme Virtus Fortis, koja obuhvaća set usluga vezano uz IT sustav. 6. prijedlog osmislili su Željka Đalto, studentica diplomskog Arhitektonskog studija u Zagrebu i Mislav Sučec, magistar Novinarstva s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu.
Autor 7. idejnog rješenja je Boris Nekić, freelence grafički dizajner iz Zagreba, dok su autori poslijednjeg osmog, no ništa manje zanimljivog 8. po redu loga, magister inžinjer grafičke tehnologije i Junior graphic designer agencije Fahrenheit d.o.o. Marko Gverić te nagrađivana grafička dizajnerica agencije Ovation BBDO iz Beograda, Olivera Miletić.