DEMNA GVASALIA, kreativni direktor Balenciage, ispričao se javnosti nakon nedavno objavljene uznemirujuće kampanje.
"Želim se ispričati zbog pogrešno odabranog koncepta kampanje i preuzimam svoju odgovornost. Bilo je neprikladno da djeca promoviraju stvari koje nemaju nikakve veze s njima. Iako ponekad kroz svoj rad volim isprovocirati ljude, nikada nisam imao namjeru to raditi s tako strašnom temom kao što je zlostavljanje djece, koje osuđujem", rekao je Demna.
Kaže da će u narednom periodu surađivati s organizacijama za zaštitu djece kako bi donekle uspio doprinijeti rješenju problema.
"Ispričavam se svima koji su bili potreseni fotografijama. Balenciaga će poduzeti mjere kako bi se slične greške izbjegle u budućnosti i zaštititi dobrobit djece na svaki mogući način", dodao je.
Reklamne fotografije potresle javnost
Podsjetimo, Balenciaga je užasnula javnost jer je nekoliko reklamnih fotografija prikazivalo djecu u posve neprimjerenom kontekstu. Na jednoj se fotografiji nalaze djeca koja nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu, a druga je reklama prikazivala dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije.
U izjavi objavljenoj na društvenim mrežama iz Balenciage su se ispričali zbog reklama koje su mnogi nazvali "odvratnima" i "pretjerano seksualiziranima".
Brend se ispričao zbog kampanje
"Iskreno se ispričavamo za svaku uvredu koju je blagdanska kampanja možda uzrokovala. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi", stoji u toj objavi.
"Ispričavamo se zbog prikazivanja uznemirujućih dokumenata u našoj kampanji. Ovu stvar shvaćamo vrlo ozbiljno i poduzimamo pravne radnje protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih predmeta za snimanje naše kampanje za proljeće 2023. Snažno osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za sigurnost i dobrobit djece", dodali su kasnije.