Lansirana kampanja hrvatskog fast-casual restorana Koykan za širenje na EU tržište

Foto: PR

U PROSTORIJAMA Zagrebačke burze lansirana je kampanja Funderbeam SEE-a  za Koykan World Food, koju su predstavili Boro Milivojević (jedan od osnivača Koykana), Morana Plejić (voditeljica Progress tržišta Zagrebačke burze), Ognjan Despot (voditelj Funderbeam SEE regije) te Davor Bruketa (investitor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey).

U uvodnom izlaganju, CEO Koykana Boro Milivojević govorio je o tome koliko je Koykan zadnjih 10 godina ulagao u razvoj branda, a sada, kada je zagrebačko tržište potvrdilo da imaju dobar proizvod koji ima puno potencijala za globalni uspjeh, sredstva prikupljena putem Funderbeam kampanje investirat će u otvaranje 50 novih Koykan restorana u Njemačkoj i Austriji do kraja 2025. godine. CEO Koykana je istaknuo i koliko je ponosan što su do sada u privatnoj fazi investicijske kampanje prikupili više od 85% ciljanog kapitala.

Koykan je prvi hrvatski fast-casual lanac restorana koji investicije traži putem Funderbeam SEE platforme za prikupljanje kapitala i trgovanje udjelima. Funderbeam je globalna investicijska platforma putem koje kompanije mogu prikupljati sredstva za daljnji rast, a u Hrvatskoj platforma posluje uz podršku Zagrebačke burze. Svaka kompanija na Funderbeamu mora imati vodećeg ulagača koji svojim ulaganjem pridonosi kredibilitetu kampanje, a vodeći investitor u Koykan, Mato Marčinković & Partners, naglasio je kako je u Hrvatskoj potrebno aktivirati investicijsku klimu u perspektivne kompanije koje planiraju ekspanziju na daleko veće tržište Europe. 

Kao jedan od investitora, Koykanu se pridružio i Davor Bruketa, partner u poznatoj hrvatskoj branding agenciji Bruketa&Žinić&Grey: "Nakon što sam čuo Koykan priču prije nekoliko mjeseci, odlučio sam investirati te financijski podržati projekt. Širenje prvog hrvatskog fast-casual lanca restorana interesantno je i mojoj agenciji, stoga smo zajedno odlučili da će Bruketa&Žinić&Grey pomoći u dizajnu, digitalnom oglašavanju te aktivaciji brenda za franšizno širenje."

Koykan u ovaj projekt želi uključiti sve svoje ljubitelje, stoga su i zaposlenici Koykana i veći dobavljači postali investitori, a želja je da se priključe i kupci koji vole poznate Koykan klasike poput burgera, gyrosa, wrapova, piadina i ostalih delicija. Minimalno ulaganje za pojedinačnog malog ulagača u Koykan iznosi 250 eura i za svakog vjernog kupca koji uloži svoj kapital i time postane suvlasnik Koykana, lanac restorana je, osim budućih kapitalnih dividendi, obećao specijalno iznenađenje. Iskoristite ovu jedinstvenu priliku i postanite suvlasnik u ovoj uspješnoj business priči na službenoj stranici kampanje funderbeam.com.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.