FRANCUSKI ĆE proizvođač uskoro tržištu ponuditi Renaultsport izvedbu popularnog kompakta. Više od 300.000 testnih kilometara budi vjeru kako novi hot-hatch neće razočarati.
Kad smo kod "vrućih" stvari pod poklopcem motora ovog automobila se nalazi Euro V 2,0-litreni 16V turbobenzinski motor koji pri 5.500 o/min razvija najveću snagu od 250 KS (184 kW). Maksimalni okretni moment iznosi 340 Nm pri 3.000 o/min, a već 80% okretnog momenta je dostupno od 1.900 o/min. Unaprjeđenja performansi su ostvarena kroz modifikacije turbopunjača, novi sustav nadzora rada ventila i revidirani sustav izravnog ubrizgavanja.
Motor je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, za kojega Francuzi tvrde kako mu je povećana preciznost. Ukupni rezultat kaže kako će Renaultsport izvedbi biti potrebno 6,1 sekundi za ubrzanje do 100 km/h. Za one koji brinu o ekološkom aspektu recimo kako mu emisija ugljičnog dioksida iznosi 195 g/km, a prosječna potrošnja oko 8,4 l/100 km.
Od raznih tehničkih detalja valja spomenuti PowerStart koji optimizira startanje automobila. Za dodatno izbrušene vozne karakteristike kupci će moći izabrati izvedbu Cup s čvršćim oprugama i diferencijalom s blokadom.
Na ovom mjestu treba reći i kako će automobil imati Brembo kočnice (340/290 mm), 18-colne naplatke i Michelin Pilot Sport 2 gume dimenzija 235/40 R18.
Od ostale opreme tu su parkirni senzori, ESP, Renaultsport Monitor sustav telemetrijskog nadzora, LED svjetla za dnevnu vožnju, bi-ksensonska prednja svjetla...Tu su i razni estetsko-aerodinamični ukrasi poput prednjeg branika u F1 stilu, stražnjeg difuzora...Recimo i kako će kupci moći izabrati između sedam različitih boja eksterijera.
Početna cijena će se kretati oko 24.000 eura, a dolazak na tržište se očekuje početkom iduće godine. Megane Renaultsport će se proizvoditi u Renaultovoj tvornici u Palenciji, u Španjolskoj.