POVODOM proslave Međunarodnog dana žena ove godine M&M će lansirati ograničeno izdanje s isključivo ženskim likovima, dakle Zelenom, Smeđom i Ljubičastom, no ovaj se potez nije svidio fanovima.
Pakiranja će sadržavati preokrenute slike M&M-ovih ženskih glasnogovornica te samo zelene, smeđe i ljubičaste bombone.
"Žene diljem svijeta mijenjaju način na koji definiraju uspjeh i sreću dok izazivaju status quo, stoga smo oduševljeni što ćemo ih moći prepoznati i slaviti, a tko bi nam mogao bolje pomoći u toj misiji od naših moćnih glasnogovornica Zelene, Smeđe i Ljubičaste?" objasnila je Gabrielle Wesley, direktorica marketinga tvrtke Mars Wrigley za Sjevernu Ameriku.
Seksi, Šefica i Ona Ljubičasta
Svaki lik ima svoje značenje. Tako je Zelena, inače prvi ženski lik u M&M ekipi, poznata kao "seksi", dok je druga, Smeđa, poznata i kao "šefica".
Podsjetimo, prije nekoliko mjeseci M&M je najavio svoj prvi novi lik nakon više od desetljeća, Ljubičastu. No, baš kao i sada, njihov je potez naišao na brojne kritike.
Ljudi su ogorčeni
Nakon što je Mars najavio svoju novu M&M kampanju, ljudi su na Twitteru podijelili svoja razmišljanja.
"Što ovo uopće znači?" upitao je jedan zbunjeni tviteraš, a jedna je tviterašica dodala: "Doslovno se nikad nisam osjećala manje slavljenom kao žena."
"Jesu li marketinški pripravnici došli na ovu ideju za školski projekt?" zapitao se treći. Četvrti je napisao: "Prešli ste svaku granicu!" Bilo je i onih koji su najavili bojkotiranje proizvoda.