MEĐU brojnim visokobudžetnim reklamama sa sinoćnjeg Super Bowla izdvojilo se nekoliko njih, a najveći hit na internetu postala je reklama za Jeep u kojoj Bill Murray ponovno utjelovljuje Phila Connorsa iz kultne komedije Beskrajni dan (Groundhog Day).
Fox je ove godine reklamiranje na Super Bowlu navodno naplatio 5,6 milijuna dolara za 30 sekundi, stoga nije ni čudno da se brendovi posebno angažiraju oko toga. Ove godine Super Bowl, koji su osvojili Kansas City Chiefsi, pao je na Sviščev dan pa je reklama gledateljima posebno dobro sjela.
Filmski klasik iz 1993. godine poslužio je kao inspiracija Jeepu za reklamu u kojoj se pojavilo još nekoliko likova iz filma u kojem je Murrayev lik zapeo u vremenu te proživljava isti dan.
Poruka reklame prilično je jednostavna, ali po mnogima i efektivna. Iako Murray proživljava isti dan, svaki je drugačiji s Gladiatorom.
"Koliko god su Murraya platili za ovo, isplatilo se", samo je jedna od reakcija na Twitteru, na kojem je reklamu od sinoć pogledalo već više od 6 milijuna ljudi.