Najzanimljiviji čovjek na svijetu dobio je otkaz, a njegov je odlazak s posla spektakularan

Screenshot: YouTube

AKO JE nečije lice poznato skoro svima koji su se ikad spojili na internet, onda je to lice Jonathana Goldsmitha, "Najzanimljivijeg čovjeka na svijetu". Sigurno ste barem jednom vidjeli meme koji počinje riječima "I don't always...", koji su krenuli nakon početka kampanje "I don't always drink beer. But when I do, I prefer Dos Equis" ("Ne pijem uvijek pivo, ali kad pijem, preferiram Dos Equis") za istoimeno pivo.

Goldsmitha ni osvajanje dviju nagrada za životno djelo nije spasilo od otkaza. U novoj seriji reklama za Dos Equis Goldsmith kao "Najzanimljiviji čovjek na svijetu" uskače u raketu i odlazi na Mars. U jednom smjeru.

Čelnici Heinekena u SAD-u rekli su za Ad Age da će se kampanja nastaviti, ali s novim glumcem.

"Odbili su otkriti identitet nove zvijezde kampanje ili otkriti detalje o radnji reklama, tek su rekli da je žele modernizirati", piše taj magazin.

Dodali su da otkazivanje suradnje Goldsmithu nema veze s njegovim sudskim sporom s bivšim agentom.

Prošle godine, Danny Hajek s NPR-a popričao je s Goldsmithom o njegovoj karijeri prije Dos Equisa, koja je uključivala ulogu vozača kamiona, niz uloga zločinaca u westernima te niz godina izvan holivudske mašinerije. Na audiciju za "Najzanimljivijeg čovjeka na svijetu" otišao je nagovor tadašnje agentice i današnje supruge Barbare i uz pomoć pokojnog prijatelja Fernanda Lamasa, argentinskog glumca čiji je naglasak posudio za ulogu. Njegovo oponašanje Lamasa oduševilo je prisutne, no Goldsmith zamalo nije dobio ulogu.

"Barbara je dobila poziv od Joea Blakea, direktora kastinga. Rekao je da im se svidjela moja izložba, no željeli su mlađeg glumca. A Barbara je, mudra kakva je, šutjela nekoliko trenutaka, a onda rekla: 'Ali Joe, kako najzanimljiviji čovjek na svijetu može biti mlad?'. Rekao joj je: 'Nazvat ću te opet'. Ubrzo nakon toga nazvao je kasting direktor i rekao da sam dobio ulogu", ispričao je. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.