STEPHANIE STILLIE na društvenim je mrežama podijelila loše iskustvo koje je doživjela prilikom internetske kupovine na stranici PrettyLittleThings. Djevojka je naručila kombinezon sa zmijskim uzorkom, a kada je došao, šokirala se vidjevši ono što su joj poslali.
"Danas sam dobila ovaj kombinezon s ispranim krvavim mrljama između nogu. Potpuno sam zgrožena činjenicom da se drugom kupcu šalje nešto što je netko ranije vratio oštećeno. Nešto je očito pogrešno u vašem procesu rada", napisala je obraćajući se kompaniji uz oznaku njihovog službenog Twitter profila, ističući kako je skoro povratila te kako uživo sve izgleda još gore nego na fotografiji.
Drugi korisnici domah su stali na njenu stranu i pisali kako je zaista odvratno to što su joj poslali te je potaknuli da vrati kombinezon uz prigovor te traži povrat novca.
U međuvremenu, oglasili su se i iz dućana s komentarom: "Jako nam je žao što ste dobili kombinezon u takvom stanju. Molimo Vas da nas privatno kontaktirate kako bismo dogovorili detalje oko povrata."
Nakon što je paket poslala natrag i dobila 25 funti, koliko ga je platila, Stephanie je otkrila kako joj nisu vratili troškove slanja.
"Reklamacija je odobrena, ali s obzirom na to da sam potrošila šest funti na isporuku (koje su zadržali), nisam sretna. Tuđe tjelesne tekućine su bile na tome, odvratno. Sigurno neću više nikada ponovno naručivati kod njih", napisala je ljutito.
Kupci koji imaju iskustva s PrettyLittleThing dućanom podržali su njen potez te podijelili svoja negativna iskustva s trgovinom, upozoravajući buduće kupce na to što bi ih moglo dočekati.