Sadržaj nastao u suradnji s: Erste banka
DOK ljudi naokolo hodaju u dresovima momčadi Denver Broncosa, u zraku se osjeti miris roštilja, a auti nagruvano stoje ispred američkog stadiona - onda je vrlo vjerojatno riječ o finalnoj utakmici američkog nogometa i Super Bowlu.
Za njih je to, uz formalne blagdane kao što su Božić i Dan zahvalnosti, neformalni praznik. Taj status dobio je zbog toga što okuplja sve generacije, ali industrije svih interesa. Oni koji ne prate sam rezultat i utakmicu, priželjkuju taj dan zbog zajedništva u kojem uživaju uz brojne neformalne tradicije koje se događaju te Super Bowl nedjelje.
Doživite atmosferu uživo
Ako želite svjedočiti nezaboravnoj atmosferi i doživjeti Super Bowl uživo, Erste banke organizira veliku nagradnu igru. Naime, korisnici Erste Visa kartica imaju priliku osvojiti putovanje u New Orleans na sportski događaj godine.
Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je plaćati Erste Visa karticom u razdoblju od 1. studenog do 8. prosinca 2024. te se prijaviti na web-stranici Erste banke. Minimalna transakcija je 20 eura i nema ograničenja u broju transakcija. Nakon prijave, sudionici automatski ulaze u izbor za jednu od nagrada.
Glavna nagrada uključuje četverodnevno putovanje u New Orleans, smještaj u hotelu s četiri zvjezdice, prepaid Visa karticu s 400 USD, povratne avionske karte, prijevoz na stadion i dvije ulaznice za Super Bowl.
Osim glavne nagrade, moguće je osvojiti i druge vrijedne nagrade, kao što su polo majice, torbe i termosice s logotipom Super Bowla.
Prsten vrijedan nekoliko tisuća dolara
Igrači pobjedničkog tima u Super Bowlu osvajaju visoke novčane nagrade, no osim toga, postoji i vrijedna simbolična nagrada. Jedan od najprepoznatljivijih simbola Super Bowla su pobjednički prsteni. Ovi prsteni izrađeni su od plemenitih metala poput zlata ili platine te ukrašeni dijamantima i dragim kamenjem.
Svaki prsten je jedinstven, s dizajnom koji odražava identitet momčadi i sezonu u kojoj je titula osvojena. Na prstenu se obično nalaze ime igrača ili člana ekipe, logo momčadi, rezultat utakmice i drugi detalji. Vrijednost prstena može varirati, ali s obzirom na materijale i izradu, procjenjuje se da svaki prsten vrijedi nekoliko desetaka tisuća dolara.
Više od 14 tona čipsa i 4 tone kokica
Tijekom Super Bowla navijači na stadionu pojedu više od 14 tona čipsa i 4 tone kokica, što je pravi rekord i za američke standarde, gdje grickalice prate zabavu. Kompanije koje opskrbljuju stadione tjednima unaprijed planiraju zalihe, osiguravajući da svaki gledatelj može uživati u snacku.
S obzirom na to da prosječan stadion tijekom Super Bowla primi između 70.000 i 100.000 navijača, svaki zalogaj unaprijed se kalkulira kako bi zadovoljio potražnju.
Procjenjuje se da više od 17 milijuna ljudi u SAD-u uzme slobodan dan nakon Super Bowla, što ga čini jednim od najmanje produktivnih dana u godini. Zbog toga neki predlažu da se ponedjeljak nakon Super Bowla proglasi službenim državnim praznikom, što dodatno svjedoči o njegovom značaju.
Prvi Super Bowl nije bio rasprodan
Prvi Super Bowl održan 1967. godine nije bio rasprodan i stadion nije bio pun. To je jedini put u povijesti ovog događaja da se ulaznice nisu prodale. Danas su te iste ulaznice vrjednije od zlata.. Cijene se penju do tisuću dolara, a svaki je naredni stadion unaprijed rasprodan do posljednjeg mjesta, često u rekordnom roku. Od tada, Super Bowl je prerastao u globalni fenomen i događaj koji nadmašuje sve sportske okvire.
Neki izvođači nastupaju besplatno
Poluvrijeme Super Bowla već desetljećima nije samo trenutak za odmor igrača i navijača već pozornica za najveće glazbene zvijezde svijeta. Michael Jackson, Beyoncé, Prince, Lady Gaga i Rihanna samo su neka od velikih imena koja su kroz godine oduševila milijune gledatelja. No, neki izvođači, poput Rihanne, nisu naplatili svoj nastup.
To je zato što pozornica Super Bowla pruža nezamislivu medijsku izloženost. Tijekom prijenosa utakmice 2023. godine poluvrijeme je pratilo više od 113 milijuna ljudi, čime je nastup na Super Bowlu postao jedan od najgledanijih trenutaka u televizijskoj povijesti. Za izvođače, to je prilika za promociju kakvu ne može pružiti ni jedna druga platforma.
Na privatnim zabavama prosječan broj ljudi je 17
Super Bowl jest atrakcija, ali postoji cijela kultura onoga što se događa izvan utakmice. Prema istraživanju američkog instituta za distribuciju hrane, prosječan broj sudionika na privatnim zabavama posvećenim Super Bowlu iznosi 17 osoba. Za vrijeme Super Bowla zabilježen je pojačan promet u svim ugostiteljskim objektima, s obzirom na to da stanovništvo ovaj događaj slavi kao praznik.
Super Bowl je drugi dan u godini po količini konzumirane hrane u SAD-u
Pri pomisli na Super Bowl, gotovo automatski zamišljate hrskava pileća krilca prekrivena BBQ umakom, ljutim začinima ili klasičnom kombinacijom maslaca i ljutog umaka. Tijekom ovog dana konzumira se nevjerojatnih 1.4 milijarde pilećih krilaca, što bi, složeno u liniju, moglo okružiti cijelu Zemlju tri puta. Krilca su toliko popularna da restorani specijalizirani za pileće delicije bilježe rekordnu prodaju.
Ako mislite da znate dovoljno o ovom sportskom natjecanju i želite testirati svoje znanje, možete zaigrati kviz o Super Bowlu.
Index promocija d.o.o. nema pristup podacima o kontaktima niti o podacima iz bilo koje forme putem koje se možete izravno obraditi pravnoj osobi čiji promo članak objavljujemo. Pravne osobe na čijem web mjestu ispunjavate forme samostalni su voditelji obrade podataka. Više o samostalnom voditelju obrada podataka i vašim pravima pročitajte u njihovim politikama zaštite osobnih podataka.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Erste banka u skladu s najvišim profesionalnim standardima.