KONTROVERZNA starleta, pjevačica, voditeljica i supruga nogometaša Nivet Celzijus zasigurno nije ni sanja o pažnji koju plijenu od kada se zajedno sa suprugom Dinom Drpićem i dvoje djece odselila u Karlsruhe. Osim što barem jednom tjedno izađe poneki sočni detalj o njoj, urednici njemačkog lista Bild, najpopularnijeg njemačkog i najtiražnijeg europskog dnevnog lista, kojega dnevno čita 11,5 milijuna ljudi, su odlučili pokloniti Nives dio svog prostora. Naime, kako piše na internetskim stranicama Nacionala, Nives će od sljedećeg utorka jednom tjedno pisati svoju kolumnu.
Tema njezine kolumne neće biti seks sa nogometašima i menadžerima, kao što je to bilo u "Goloj istini" već će pisati o lifestyleu u Bundesligi, te će sa svog skromnog ženskog gledišta komentirati nogomet i, naravno, nogometaše. Osim činjenice da nema pojma o njemačkom jeziku, Nives je također postala prva strankinja kojoj je uredništvo Bilda prepustilo ulogu kolumnista.
Za uspjeh sisate starlete u Njemačkoj je zaslužan Kristijan Lopac, menadžer Nives i Drpića. Osim što nevjerojatno brzo probija Nives kroz svijet showbiza, Kristijan će također prevoditi Nivesine tekstove na njemački te ih svakog utorka plasirati u Bild. Kako bi se brže pročulo za novu kolumnisticu, Nives ima dogovoreno snimanje s njemačkim FHM-om čiju će naslovnicu krasiti sljedeći mjesec.
Dres s brojem 69 je već prodan u tri tisuće primjeraka
Drpići, koji su odjednom nestali iz Hrvatskih medija, su prema nekim informacijama uselili u luksuzno opremljen stan u elitnom dijelu Karlsruhea koji se prostire na 120 metara kvadratnih. Vrlo je zanimljivo da Dini Drpiću također cvjetaju ruže iako se njegov klub nalazi na pretposljednjem mjestu njemačke lige. Navijači su ga već proglasili najboljim igračem čak tri utakmice zaredom iako je klub u čijoj obrani igra siguran kandidat za ispadanje iz njemačke prve lige.
Dres broj 69 kojeg je za svog supruga izabrala Nives Celzijus i kojeg na kraju krajeva nije dobio jer je to zabranilo vodstvo Bundeslige, koji se prodavao po cijeni od 17.95 eura je u nepuna tri tjedna prodan u tri tisuće primjeraka. Podsjetimo, broj je zatražen zbog jasne seksualne aluzije koju taj broj sadrži. Klub se složio, jer je u tome prepoznao sjajnu marketinšku priliku s obzirom na to da su Drpići od dolaska u Njemačku podigli veliku medijsku prašinu, ali nije vodstvo Bundeslige te je hrvatski branič na kraju uzeo dres s brojem 11.
A.M.
Foto: Index, AFP