NAKON više od milijun i pol prodanih primjeraka europski i hrvatski lider B2 segmenta predstavlja se u obnovljenom izdanju. Estetski unaprijeđen, bogatije opremljen i tehnološki dotjeran Peugeot 207 i dalje je dostupan u tri karoserijske izvedbe, i to po promotivnoj cijeni 88.100 kn naviše.
Predstavljen 2006. godine nasljednik sada već legendarne 206-ice koja i dalje živi s dodatkom plusa u imenu, Peugeot 207 je odmah zasjeo na poziciju kolovođe Peugeotovog B segmenta. Ove godine uslijedilo je pregrupiranje snaga s redizajnom cjelokupne game 207-ice, manjeg i okretnijeg 107, kao i prije spomenutog 206+.
Sudeći po viđenom u Frankfurtu definitivno postoji tendencija daljnjeg širenja, prvenstveno inovativnim modelima, gdje će 207 ipak ostati dominantan.
Značajan tržišni uspjeh 207-ice bio je dovoljan da u Peugeotu odbace bilo kakvu mogućnost drastičnijih promjena. Sve se i doslovno svelo na tzv. zatezanje bora, minimalne estetske zahvate s ciljem osvježavanja ponude u konkurenciji novopridošlih rivala.
Kad je vanjski dizajn u pitanju ono najuočljivije pronalazi se sprijeda u obliku nove prednje maske (tzv. "soft-nose") i geometrije maglenki, te LED tehnologije svjetala s crveno-bijelim pokrovom straga.
Oni bolje upućeni uočit će ponavljanje Peugeotove recepture koja podrazumijeva obilato korištenje kroma, kao i atraktivnih nijansi metalik boja. Od deset dostupnih dvije su nove, i to plava Inari i crvena Erythrée. Vanjske novosti završavaju novom paletom aluminijskih naplataka u rasponu od 15 do 17 cola.
Poneka novost vidljiva je i na popisima opreme. Tako se sada u ponudi nalazi WIP Bluetooth povezivanje, aktiviranje na dodir ručice pokazivača smjera, a olakšano je i provjetravanje kabine upravljanjem podizačima stakala putem daljinskog upravljača.
Također, sve izvedbe opremljene ručnim mjenjačem imaju indikator optimalne promjene stupnja prijenosa (GSI: Gear Shift Indicator).
Kad smo kod zaštite okoliša svakako valja reći kako je kroz spektar game motora zaživjela Euro 5 norma, a primjetna i smanjena emisija CO2. Budući kupci mogu računati i na prvu ugradnju pneumatika smanjenog otpora kotrljanja, Michelin TBRR (Très Basse Résistance au Roulement).
Ponudu benzinskih motora čini i dalje pet jedinica. Osnovni 1.4/75 KS (6,4 l/100 km) praćen je dvama VTi motorima (1.4/95 KS, 1.6/120 KS), te 1.6 THP jedinicom u dvije izvedbe snage, sa 150 i 175 KS (RC). Ponudu common-rail dizelaša također čine stari znanci. Osnovni 1.4 HDI razvija 68 KS, dalje slijedi 1.6 HDI sa 90, odnosno 109 KS u izvedbi s turbinom promjenjive geometrije.
Kupcima su na raspolaganju dobro poznate razine opreme. To su redom Urban, Active, Sport i RC, kao i Outdoor vezan za 207 SW te Sport pack kod 207 CC.
I na kraju koja riječ o cijenama. Peugeot 207 u izvedbi s tri vrata starta cijenom od 88.100 kn, za dodatni par vrata potrebno je izdvojiti dodatnih 4.000 kn, dok je karavan skuplji 8.500 kn. Sportski RC ima cijenu od 156.500 kn, a CC izvedba starta na 150.700 kn.
Plan godišnje prodaje na hrvatskom tržištu je oko tisuću vozila, što s obzirom na trenutni status čak i usprkos padu tržišta zvuči ostvarivo.
Novi Peugeot 207: Kompletna ponuda
207 RC 1,6 THP 175 - 156.500 kn