Screenshot: Facebook
FACEBOOK je ponovno odlučio promijeniti način na koji prikazuje novosti svojim korisnicima. Cilj im je iskorijeniti postove koje korisnici možda ni ne žele vidjeti.
Dosad su postove rangirali prema tome što su korisnici klikali, lajkali, komentirali i dijelili, no utvrđeno je da taj algoritam ima nedostataka te da se ne prikazuje uvijek ono što korisnici žele.
Iz Facebooka poručuju da su istraživali što se prikazuje te ispitivali korisnike o tome. Sada bi se trebala smanjiti količina objava s clickbait naslovima i onih koje otvoreno od korisnika traže da se aktivira.
News Feed će u obzir uzimati vjerojatnost da biste htjeli neki priču vidjeti na vrhu te da biste je željeli lajkati ili komentirati. Iz Facebooka su poručili da će višu vrijednost dati objavama oko kojih bi se korisnici mogli aktivirati i koje bi htjeli vidjeti. Sami ćemo i dalje moći birati prijatelje čije postove želimo vidjeti prve.
Izdavače koji čitatelje navlače na klikanje bombastičnim naslovima mogao bi iznenaditi pad prometa, dok bi oni sa zanimljivim sadržajem mogli zabilježiti rast prometa.