NEKADA je za objavljivanje trebalo više vremena, najprije ste morali smisliti oglas koji nije predug jer se svaka riječ viška posebno plaćala, pa ste morali otići do novinske redakcije ili pošte poslati oglas, a potom čekati da izađe novo izdanje novina. Recenzije nisu dolazile u obzir jer su iziskivale previše vremena i truda.
Danas samo pofotkate predmet koji prodajete, a potom fotku objavite uz tekst po želji, bilo u nekom oglasniku bilo na Facebooku.
Da brže nije uvijek i bolje uvjerila se Louise koja je odlučila kupiti perilicu rublja, a potom je pohvaliti na stranici prodavača. Louise je napravila sve što je trebalo, fotografirala je perilicu, napisala tekstić i objavila svoju pohvalu.
"Volim svoju novu perilicu ima velika lijepa vrata i zgodno svira nakon što završi pranje", napisala je Louise, ne primijetivši da velika lijepa vrata djeluju poput ogledala i da svi vide njeno golo tijelo.
Louise nije jedina, ovaj gospodin je potencijalnim kupcima ponudio nešto više od obične mikrovalne pećnice.