Screenshot: YouTube
KAD JE opušteno pružila svoju karticu djelatnici naplatne kućice na mostu preko rijeke Severn, Velšanka Philippa Cousins nije ni slutila što će se dalje događati.
Naime, djelatnica u kućici umjesto 5,60 funti koliko mostarina košta, ukucala je u POS uređaj 56.000 funti (oko 477 tisuća kuna), a potom je istu grešku ponovila. Philippa (srećom) na računu nije imala toliko novca pa transakcija nije provedena.
"Dodala mi je POS i ukucala sam pin. Nakon toga mi je bezobrazno rekla da mi je kartica odbijena. Rekla sam da nema razloga za to pa mi je vratila karticu. Kad sam je zamolila da platim gotovinom, postala je bahata no rekla sam joj da ne želim platiti na automatu. Pogledala me je kao da želi da sam mrtva", ispričala je 42-godišnja zaposlenica BBC-a.
Na kraju joj je zaposlenica dala dva ispisa o neuspjelim transakcijama.
"Kad sam došla do svoje majke, pogledala sam ispise i nisam mogla vjerovati da se barem nije ispričala. Stalno razmišljam što bi bilo da je transakcija provedena, bila bi to najskuplja mostarina preko Severna ikad. Žena je napravila pogrešku, nevjerojatnu pogrešku i onda ju je ponovila", rekla je Philippa.
Glasnogovornik tvrtke Highways England koja upravlja mostom Severn poslao je prilično generički odgovor: "Ponosimo se našom službom za korisnike i potičemo sve koji imaju probleme da se jave našem timu".