SIMPATIČNI tata građevinar koji je kćeri išao dokazati da je lako postati influencer i u kratkom roku skupio gotovo pola milijuna pratitelja, oduševio je mnoge, a priču o njemu prenijeli su brojni mediji. Međutim, pokazalo se da se radi o vještom marketinškom triku za jedan kafić čija je kava često označavana u njegovim objavama.
Iza objava popularnog Omara zapravo se krije vlasnik kafića iz američkog Teksasa Mike McKim. On je za Buzz Feed otkrio da je na tu ideju došao prije otprilike mjesec dana.
"Stvar je u tome da klasični influenceri nisu bili pravi predstavnici za naš brend. Trebali smo drugačiju vrstu influencera: nekoga tko teško radi", ispričao je.
Tako je u suradnji s jednom marketinškom agencijom stvorio Omara. Iako nije htio otkriti njegovo prezime, otkrio je da Omar zaista postoji i da je on jedan od lokalnih radnika, no iako se na slikama nalazi on, tu prestaje svaki njegov utjecaj, no navodno mu je plaćeno za fotkanje.
McKim je otkrio da im je cilj bilo skupiti tisuću pratitelja te da ni u ludilu nisu očekivali ovakav odaziv.
"Jednostavno je zaživio. Nitko od nas to nije očekivao. Mislim da je to super. Odlično se zabavljamo. Ako bude mogućnosti da Omar zaradi na svom profilu, mi smo s tim sporazumni", istaknuo je.