Foto: Instagram
VELIKE internet zvijezde kroz reklamiranje na društvenim mrežama mogu uprihoditi milijune kuna, a New York Times istražio je koliko zaradi prosječna zvijezda.
Termin "prosječne internet zvijezde" opisali su kao osobe s nekoliko milijuna pratitelja i otkrili kako i one zarađuju na desetke tisuća dolara odnosno stotine tisuća kuna.
Iz tvrtke Captiv 8 koja spaja brendove s "utjecajnim individuama", otkrili su kako netko s 3-7 milijuna pratitelja može prosječno zaraditi sljedeće iznose:
za YouTube objavu - 187,5 tisuća dolara (preko 1,2 milijuna kuna),
za Instagram ili Snapchat post - 75 tisuća dolara (oko pola milijuna kuna)
za tvit - 30 tisuća dolara (više od 200 tisuća kuna)
Ljudi koji imaju 50 do 500 tisuća pratitelja za objave na YouTubeu prosječno mogu zaraditi 2500 dolara (16800 kuna), za post na Instagramu ili Snapchatu 1000 dolara (oko 6700 kuna) te 400 dolara (oko 2700 kuna) po tvitu.
Ove brojke, jasno, treba uzeti s dozom rezerve, čak i kad su američke zvijezde u pitanju. No, trend reklamiranja proizvoda na društvenim mrežama vidljiv je i kod naših "utjecajnih osoba", a recentni primjer je reklamni spot Lane Jurčević za HZZ koji je koštao 183 tisuće kuna, no nije poznato koliko je pripalo pjevačici.
Ipak, za Kim Kardashian s njenih 81,3 milijuna pratitelja svi spomenuti iznosi sasvim sigurno debelo su podcijenjeni.