OVE godine čarolija zagrebačkog Adventa stigla je sve do Dubaija. Glavni motivi ovogodišnjeg Adventa Zagreb predstavljeni su na najvećoj svjetskoj izložbi EXPO 2020 i to zahvaljujući - proširenoj stvarnosti.
Inače, riječ je o jednoj od najposjećenijih svjetskih izložbi, koja će ove godine okupiti više od 25 milijuna posjetitelja iz više od 190 zemalja svijeta.
Prepoznatljivi motivi Adventa Zagreb u Dubaiju
Božićni tjedan svjetske izložbe EXPO 2020 Dubai održava se od 20. do 28. prosinca, a u organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba ondje su predstavljeni i poznati motivi ovogodišnjeg Adventa Zagreb. Radi se o igračkama koje se u virtualnoj stvarnosti nalaze na 10 lokacija u Zagrebu, a sada se mogu pogledati i na pet lokacija EXPO Dubaija i u Hrvatskom paviljonu.
Tako posjetitelji mogu doživjeti dašak zagrebačkog Adventa zahvaljujući proširenoj stvarnosti. Uz pomoć pametnih telefona i aplikacije Equinox XR posjetitelji mogu pronaći virtualne igračke, ponijeti ih sa sobom i postaviti bilo gdje u svijetu te ih podijeliti na svojim društvenim mrežama.
Ovu tehnologiju možete isprobati i u Zagrebu
Ako se i sami želite poigrati virtualnom stvarnošću, ne morate potegnuti čak do Dubaija. Virtualne igračke čekaju vas i u Zagrebu.
Možda ste predimenzionirane figure nekih od igračaka vidjeli na nekima od zagrebačkih lokacija, no znate li o čemu se radi? Riječ je o tradicionalnim igračkama koje su se nekad proizvodile u Zagrebu, poput Disneyjevih likova izrađenih u tvornici Biserka, plišanaca Ružice Vavre, ali i Krateksovih igračaka od kojih su najpoznatije maskota Olimpijskih igara u Sarajevu Vučko i maskota Univerzijade Zagi.
U Zagrebu se u lov na virtualne igračke možete uputiti na ovih 10 lokacija: Trg Republike Hrvatske, Trg bana Josipa Jelačića, Trg kralja Tomislava, Park Zrinjevac, Trg Petra Preradovića, Strossmayerovo šetalište (Istok), Britanski trg, Trg Antuna, Ivana i Vladimira Mažuranića, Katarinin trg i Kurelčeva ulica. Ovdje možete pogledati i kartu sa svim lokacijama.
Krenite u lov na virtualne igračke
Mada možda nekima zvuči kao komplicirana tehnologija, iskustvo proširene stvarnosti je vrlo jednostavno doživjeti. Sve što trebate napraviti su sljedeći koraci.
Prvo, skinite besplatnu aplikaciju Equinox XR koja je dostupna za pametne uređaje i tablete iOS i Android te se registrirajte. Zatim prođite navedenim lokacijama u centru Zagreba, uđite u aplikaciju i gledajte lokacije kojima prolazite kroz ekran vašeg mobitela ili tableta. Vidjet ćete iznenađenje u obliku kutije s poklonom koji možete "otpakirati" dodirom ekrana.
Iz svake kutije na pojedinoj lokaciji će vam iskočiti nova igračka koju možete pospremiti u svoju kolekciju. Virtualno je možete ponijeti sa sobom i putem aplikacije postaviti gdje god želite - ispod svog bora, prilikom posjeta rodbini ili gdje god putovali ovih blagdana. Svoje fotografije s ovim simpatičnim igračkama možete podijeliti i na svojim društvenim mrežama i podijeliti radost blagdana s vašim prijateljima.
Osim igračaka Zagreb se predstavlja i projekcijama svjetlosnih lokacija i modom
Uz virtualne igračke, na EXPO-u će se u večernjim satima na najfrekventnijim lokacijama prikazivati i svjetlosne lokacije zagrebačkog Adventa, kao i promotivni film o Adventu u Zagrebu.
Osim toga, u Hrvatskom paviljonu izložena je i haljina Bow zagrebačke dizajnerske kuće Krie Design. Riječ je o održivom brendu i jedinom hrvatskom modnom brendu koji je 2018. dobio pozivnicu za nastup na Arab Fashion Weeku. Ondje sudjeluje do danas, a ovu haljinu nosile su i dvije poznate arapske glumice - Mayssa Maghrebi i Cynthia Samuel, što je potaknulo i napise brojnih arapskih medija.
"Za nezaboravne uspomene"
Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld izrazila je zadovoljstvo zbog prezentacije Adventa u Zagrebu na ovoj svjetski poznatoj izložbi. "Tehnologija proširene stvarnosti omogućila nam je da na EXPO-u, na interaktivan i održiv način, predstavimo Advent Zagreb kao naš najznačajniji turistički proizvod. Virtualna stvarnost (AR) smisleno obogaćuje fizički prostor bez ikakvih intervencija, što je u duhu slogana te najveće svjetske izložbe ‘Povezivanje umova, stvaranje budućnosti’. Jednako tako, i svjetlosne projekcije kojima promoviramo Advent pridonose prezentaciji na održiv i odgovoran način. To zaokružuje zagrebačka dizajnerska kuća Krie Design čiji je cjelokupni koncept baziran na primjeni ekološki odgovornih materijala", poručila je.
Slogan ovogodišnjeg Adventa je "za nezaboravne uspomene", a nova tehnologija itekako nam pomaže da kreiramo nezaboravne uspomene i doživljaje - bez obzira na to gdje se nalazili. Turistička zajednica grada Zagreba i Advent Zagreb u suradnji s platformom Equinox ovime prate tehnološke trendove u turizmu i daju dodatnu vrijednost turističkom proizvodu kreativnim i interaktivnim sadržajima.
Sadržaj donosi Index u suradnji s TZGZ te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.