KRISTIJAN MIHALIĆ hrvatski je breakdancer koji je pozornost šire javnosti privukao nastupom u Supertalentu 2009. godine, a zatim i deset godina kasnije u najnovijoj sezoni toga popularnog talent showa.
Mihalić se breakdanceom bavi već 15 godina. "Moraš imati talenta, puno rada, ali i talent je to sigurno", kaže Kristijan kojemu je ples život. Čim ga vidite odmah vam je jasno da je riječ o kreativcu. Naime, breakdance prati specifičan i lako prepoznatljiv odjevni stil, a jedan od najvažnijih segmenata ove pomalo vratolomne vještine zasigurno je obuća.
Sneaker kultura odavno je zaludjela svijet. Tenisice su odavno postale mnogo više od "samo" sportske obuće. One su danas statusni simbol.
I dok se odjevni stil breakdancera (kao i ostalih subkulturnih skupina) s vremenom mijenjao, tenisice su ostale konstanta. One su uvijek bile najvažniji dio tog hip-hop stila, što zbog udobnosti koju zahtijeva mnoštvo pokreta i vratolomija koje breakeri izvode tijekom koreografije, što zbog samog vizualnog identiteta.
Sama sneaker kultura potječe iz hip-hop i ulične kulture.
"Tenisice su veoma bitne za break, to je vizualna umjetnost. Mora sve biti usklađeno. Treba paziti na to da imam 'fresh' tenisice jer se brzo potroše. Napraviš pet street showova i tenisice su gotove. Puno se troši na tenisice jer trebaju biti lagane, udobne", priča Kristijan, inače ambasador Buzz Sneaker Stationa.
Na suradnju s Buzzom odlučio se upravo zato što se njihova ponuda savršeno slaže s njegovim stilom i načinom života.
"Tenisice se na treningu 'spale'. Kliziš po podu, brzo se potroše, zato mi je bitno da su kvalitetne. Često ih mijenjam, no postoji nekoliko modela tenisica koje jako volim", priča nam Kristijan koji svakog mjeseca potroši određeni budžet u Buzzu kako bi obnovio svoju pozamašnu kolekciju tenisica.
Primijetili smo da je za vrijeme intervjua na nogama imao tenisice Adidas Yung 96. I njih je nabavio u Buzz Sneaker Stationu. Riječ je o Adidasovoj klasičnoj liniji koja se na sceni pojavila još osamdesetih, no kao pravi predstavnik stare škole ne izlazi iz mode.
Činjenica da su breakdanceri ludi za Yung-96 ne čudi. Inspiriran razigranom modom devedesetih, ovaj model donosi nezaboravnu siluetu u nizu različitih dezena, ali u nešto "zauzdanijoj" dvobojnoj verziji može zadovoljiti i prohtjeve onih koji traže decentnu tenisicu. Bilo je pitanje vremena kad će Yung-96 doživjeti svoj veliki povratak, a vratio se sa svim materijalima koji su korišteni u originalnoj verziji kako bi osjećaj nostalgije bio potpun.
Opremljen je i Adidasovim Torsion sustavom koji i dalje pruža potrebnu stabilnost kakvu očekujete od obuće sa sportskim zaleđem. Doduše, odavno je prerastao svoju primarnu funkciju tenisica za trčanje i bez ikakvih problema ulazi na teren lifestyle obuće koju vrlo lako možete ukomponirati u svakodnevni outfit.
"Kaže se da nema loših podova, samo loših breakera. Tako je i s obućom, no puno je lakše ako imaš obuću namijenjenu baš za to. Može se trčati i bez tenisica, ali nećeš nikad moći trčati kao s dobrim tenisicama", objašnjava nam naš sugovornik.
Pažnju javnosti privukao nastupom u Supertalentu
Inače, Mihalić je s plesnim partnerom Kristijanom Skočićem u Supertalentu izveo nastup koji je žiri kasnije prozvao jednim od najboljih breakdance nastupa u hrvatskoj inačici tog showa. No, imali su jednu zamjerku - koreografiju.
"Nikad ništa tragičnije od nastupa i koreografije nisam vidjela. Ja sam mislila, dok nisi počeo plesati, da ću stisnuti crveni gumb i izaći iz studija. Halid Bešlić, skidanje, mislila sam da ti nije dobro. A onda si počeo plesati, ti plešeš nenormalno dobro. A onda je došao i Kiki dva koji pleše fenomenalno. Držite se plesanja", rekla im je Maja Šuput.
Razgovarali smo s Kristijanom i provjerili što se krije iza koreografije koja je razočarala Maju Šuput te što planiraju za polufinale.
"Ovaj audicijski nastup smo doslovno 'fuširali'. Ja sam bio na moru, radio sezonu i nazvao njega na zadnji dan prijava i pitao ga hoćemo li ići iz fore nakon deset godina. Bila je malo panika što ćemo raditi pa smo odlučili da ćemo audicijski nastup 'fuširati' pa ćemo ako prođemo razmišljati dalje. Doslovno smo se preko inboxa dogovorili što ćemo raditi", objasnio je Kristijan za Index kako je zapravo nastala koreografija za točku koja im je ipak osigurala prolaz dalje i komplimente žirija.
"Dugo mi plešemo, vjerujemo mi u sebe. Ipak smo izveli elemente koji su dobri tako da se nisam bojao. A taj komentar, to bude tako...", kaže ovaj breakdancer i u šali dodaje: "Mali Kiki mi je samo pao u depresiju!"
"Nama je ovo bila zapravo dobra taktika, break je specifična vještina i ako odmah ispočetka dođeš s najboljim elementima, to je kasnije teško nadmašiti", smatra on i naglašava da će i koreografiju za sljedeći nastup slagati on.
"Nisam ja toliko fokusiran na Majin komentar i na žiri, svjesno sam ušao u to s tom koreografijom. Ali, poruka za Maju je da ćemo sljedeći put sigurno zadovoljiti njezine kriterije i da će sigurno biti bolje. Neka očekuje neočekivano", poručuje ovaj mladi plesač.
Sadržaj donosimo u suradnji s BUZZ Sneaker Stationom, u skladu s najvišim profesionalnim standardima.