PRANKSTERI s YouTube kanala TopNotch Idiots snimaju prankove u kojima "love" sponzoruše, a njihova posljednja objava privukla je pozornost mnogih zbog djevojke u videu.
Priča ide ovako - pranksteri su parkirali BMW zlatne boje u blizini zebre, a onda je naišla djevojka s kojom je jedan od njih, Opto, krenuo u razgovor. "Zaista si visoka, prelijepa si, čekam prijatelja", započeo je razgovor prankster dok je iza njega parkiran bio bijesni BMW.
Počeli su razgovarati o automobilu, a prankster se hvalio kako je boju automobila platio 6000 dolara. "Oh, moj Bože", rekla je djevojka, dok su se prolaznici zaustavljali kako bi fotografirali automobil. Opto ju je pitao broj na što je ona pristala, no onda je krenula akcija.
Pojavio se drugi prankster koji se predstavio kao pravi vlasnik automobila. "Zašto se hvališ mojim automobilom, nisam te zato doveo iz Meksika!" vikao je drugi prankster na Opta pred djevojkom. "Ti si s ovim klaunom, hvali se mojim automobilom, to nije njegov automobil", vikao je drugi prankster pa zatim pitao djevojku da i njemu da broj telefona.
Pitao ju je i želi li se povesti s njim u BMW-u, no ona je iznenadila odgovorom. "Ne, krivo mi je, želim ostati ovdje s njim", rekla je djevojka. "Sviđa mi se auto, ali ne impresioniraš ljude s takvim stvarima", rekla je ona pa zatim ponudila Optu prijevoz u svom automobilu. "Pa ne pričam s tobom samo zbog automobila", rekla je ona. "Čekaj, stvarno ti se sviđam? Nisi materijalistica", ponavljao je Opto, dok je ona govorila da se želi družiti s njim neovisno o automobilu.
"Ma nisam ni navikla na takav lifestyle", govorila je djevojka koja je ranije otkrila da se u Los Angeles preselila iz Sjeverne Karoline kako bi postala manekenka. Nakon što ga je odvela do svog automobila, Opto joj je rekao da je riječ o skrivenoj kameri.
"Prekrasna je i ima divno srce", "Nju treba zadržati", "Savršena cura, takve su rijetke", komentirali su pratitelji kanala.
Naravno, teško je znati je li riječ o namještenoj situaciji ili je djevojka zaista bila nesvjesna toga da je snimaju, no video je privukao pozornost mnogih i u tjedan dana je pregledan više od 400 tisuća puta.