Pastiri u Etiopiji otkrili voće koje pokreće optimizam

Foto: Press

SVIMA nam je dobro poznat onaj osjećaj: samo da popijem kavu, sve će biti lakše! Miris kave podignut će raspoloženje u tmurno jutro, dati nam vjetar u leđa na brzinskoj pauzi od napornog posla. Radujemo se dolasku svom domu i prilici da neko vrijeme provedemo u razgovoru s ukućanima uz šalicu kave ili pak odlasku na omiljenu terasu da s dragim prijateljem ili prijateljicom prokomentiramo najnovije životne trenutke uz – naravno – šalicu kave. Prisjetimo se i kojem se pitanju radujemo nakon ukusnog ručka: hoćemo sad kavicu?

Mnogi ne znaju da je kava zapravo – voće. Njene blagodati otkrili su pastiri u Etiopiji, još prije više od tisuću godina. Primijetili su da životinje, nakon što jedu male crvene bobice, budu aktivnije, gotovo da "plešu" i poskakuju. Jedan od njih dosjetio se da možda te bobice mogu pomoći da kroz noć lakše ostanu budni. Same bobice nisu baš bile ukusne za jelo, pa su se dosjetili skuhati ih. Tako je popijena prva šalica kave, oko 800. godine naše ere. 

Kroz povijest je to bio napitak kojeg su nekoliko puta čak zabranjivali, da bi novija istraživanja dokazala kako je umjerena dnevna doza kave dobra za rad jetre i srca, te da ima pozitivan utjecaj na rad mozga. Navodno je dovoljno samo osjetiti miris kave da nam moždane vijugice krenu bolje i ornije raditi. 

Kako onda svima pokazati da Costa kava pokreće optimizam i vraća osmijeh na lice? Jednostavno: prvom kampanjom s mirisom kave koja je omogućila svima da osjete njen opojan, stimulirajući, blagotvoran miris. Možda ste baš Vi bili jedan od sretnika koji je tog dana prolazio najfrekventnijom pješačkom točkom Hrvatske – pothodnikom Glavnog kolodvora u Zagrebu, kojom dnevno prođe 250.000 ljudi. Tamo su simpatične promotorice Costa kave, uz vizualnu, ali  i mirisnu podršku digitalnih ekrana tvrtke GO2Digital prolaznike darivale pakiranjem kave. Izmamile su na lice mnoge osmjehe, a vjerujemo da je pravi optimizam na lica prolaznika došao onda kad su došli doma i popili šalicu Costa kave. 

Mateja Mirt, Costa Coffee Brand Manager iz Coca-Cola Hellenic tom je prigodom objasnila: "Kod pomisli na kavu, jednu od najpozitivnijih emocija izaziva upravo njen miris. Baš zbog toga nam se ova aktivacija učinila kao pun pogodak s obzirom na to da smo još uvijek u fazi upoznavanja potrošača sa samim brendom i iznimno nam je bitno približiti im sve vrijednosti koje njegujemo. Drago nam je da smo ovo proveli upravo u suradnji s G02Digital-om koji svojim inovativnim pristupom kontinuirano rade na tome da brendovima pružaju nove načine komuniciranja s potrošačima."

Ova mirisna kampanja zaokružila je potpuni doživljaj za svoje buduće potrošače: vizualni, mirisni i iskustveni. Jasno, potpuno i optimistično, baš onako kako iz Costa kave žele da se osjećate nakon što popijete njihovu kavu. 

Više o Go2Digital na www.go2digital.hr

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.